I går ettermiddag/kveld hadde jeg fin fellestur med MC-Kvinesdal (11 sykler var med) som slutt på sesongen. Turen gikk i et aldeles nydelig høstvær med sol fra skyfri himmel. I dag våkner jeg opp til minus to grader, og det ligger rim på alle hustak og i skrivende stund ser jeg det ryker fra en del huspiper i boligfeltet, det er vist ikke alle som bruker varmepumpe.
Kort sagt; den første frostmorgen her i Kvinesdal er et faktum. Det betyr stalling av
Blåmann og
Silkesvarten og start på min PMS-periode fra i dag, i fjor stallet jeg den 11. oktober og i år ble det altså to dager lengre. Jeg våger å tippe min sesongstart i 2012 til senest torsdag 8. mars...
I løpet av denne PMS-perioden får en jo planlegge sesongen 2012, og det er i alle fall tre treff jeg koste meg på dette året og som jeg gjerne blir med på igjen.
- Sørlandstreffet i regi av Senior MC
Evike-treffet - et velkjent og hyggelig treff her fra MC-siden
SHOC Høstreff 2011 i regi av Shadow Owners Club Norway
Hyggelig hodepine som må finnes løsning på i PMS-Perioden:
Skal jeg velge å bruke ferie på Norgestreffet i Lofoten eller skal jeg bruke den på en Europatur sammen med bikere fra MC-Kvinesdal....
En ting er sikkert, jeg er bitt av MC-basillen og det blir mye MC-turer også i 2012. I år har det blitt kjørt ca 12 000 km