Jeg lærte en gang for lenge siden, at ingen spørsmål er for dumme. Så derfor fyrer jeg løs..
Hvordan kan man kjøre sykkelen tom for bensin? Altså at man tømmer hele olje boksen?
Nei da, haha

Det var bare tull..
Det jeg egentlig lurte på er, jeg skal montere Garmin Zumo 660 på sykkelen i helga. Og det følger med et mc feste jeg skal bruke, der har jeg to ledninger, pluss og minus

hehe..
Jeg har montert noen varmehåndtak på sykkelen, som jeg koblet inn på ledningene som er ved gasshåndtaket.. Altså varmehåndtakene har kun strøm når tenninga er på.
Det jeg lurte på da er, kan jeg koble disse ledningene til Gpsèn inn på samme tilkoblingspunktet? Eller kan det bli for mye på en ledning? Eller hvordan fungerer dette i hele tatt?
Litt usikker på hva den ledningen jeg koblet håndtakene til egentlig er til... Ettersom de varmehåndtakene som sto på den når jeg kjøpte sykkelen var koblet på samme måte som jeg nå har koblet de nye..
Trenger hjelp, er ikke så ille elektro geni at det gjør noe. Men jeg har gått GK elektro, så jeg klarer å koble den, men lurer bare på om det kan kobles på samme som varmehåndtak og det andre som er der. Eller om det kan bli for mye...

Hvis dere skjønner hva jeg mener, plizz hjelp en stakkar