Den funker fint så langt, også skryter den på seg at den tåler litt fuktighet også

Kjøp ny du, så kan du kaste den gamle telefon på dynga

Gielas skrev:
Takk for dèt Trond!! Det har vært noen meget fine turer i år, den beste jeg har hatt i ditt lag må være (hmm..tenke seg godt om???...) PreHøstTuren? Enig![]()
Busa Trond skrev:Må jeg svare to ganger nå?
Helt korrektSnikkeren skrev:Gielas skrev:
Takk for dèt Trond!! Det har vært noen meget fine turer i år, den beste jeg har hatt i ditt lag må være (hmm..tenke seg godt om???...) PreHøstTuren? Enig![]()
![]()
Stemmer det. Neste år blir det 14-18 august.Busa Trond skrev: Til neste år blir det PreHøstTur nr.4Blir vel snart å finne i Veterankomiteen jeg da
![]()
Ble vi enige om datoen til neste år? ( 14 -18 august )
Snikkeren skrev:Stemmer det. Neste år blir det 14-18 august.Busa Trond skrev: Til neste år blir det PreHøstTur nr.4Blir vel snart å finne i Veterankomiteen jeg da
![]()
Ble vi enige om datoen til neste år? ( 14 -18 august )
Jeg har vært enda tidligere ute med å bestille været for turen enn forrige gang, så kanskje det blir riktig denne gangen.
Ja, nå tørr også jeg å kjøre utenfor asfaltkanten.Busa Trond skrev:
Nå skal jeg gjøre som Svein2, ut å kjøre litt mc på fire hjul ( ok.. traktor da)
Gratulerer BT, det er vel fortjent. Nå må du brodere merket på Klim jakka. Håper vi får noen turer sammen i 2014 også.Busa Trond skrev:I dag kom det en pakke i posten. Et julekort samt et merket for "Flest MCsiden.no treff 2013"
Sort bakgrunn med gull skrift brodert inn![]()
Det har jammen blitt mange hyggelige turer med folk fra forumet i 2013, det håper jeg det også blir i 2014. Jeg har vært tett fulgt av Gielas og ojda på turene men mulig jeg fikk flest treff i år. Ojda fikk et slikt merke i fjor
Men da får jeg takke alle trivelige folk jeg har fått kjørt sammen med i 2013, og ønske dem en riktig God Jul og et Godt Nytt År![]()
Ses til sommeren![]()
[img]http://i1160.photobucket.com/albums/q49 ... bzei94.jpg[/img]
Nei, i år får nok ikke jeg noen utmerkelseSvein2 skrev:Gratulerer med utmerkelsen Busa, vi får feire det med ett bilde av deg
og noen av de andre deltagerne på Sjusjøtreffet, ikke ojda
Gratulerer så mye med utmerkelsen Busa!Busa Trond skrev:I dag kom det en pakke i posten. Et julekort samt et merket for "Flest MCsiden.no treff 2013"
Det har jammen blitt mange hyggelige turer med folk fra forumet i 2013, det håper jeg det også blir i 2014. Jeg har vært tett fulgt av Gielas og ojda på turene men mulig jeg fikk flest treff i år. Ojda fikk et slikt merke i fjor
Men da får jeg takke alle trivelige folk jeg har fått kjørt sammen med i 2013, og ønske dem en riktig God Jul og et Godt Nytt År![]()
Ses til sommeren![]()
God julGielas skrev:Gratulerer så mye med utmerkelsen Busa!Busa Trond skrev:I dag kom det en pakke i posten. Et julekort samt et merket for "Flest MCsiden.no treff 2013"
Ses til sommeren![]()
God Jul og Godt Nytt År!
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Jeg tror'n er litt svak for tyskeren, selv om den ene foten er litt for kort. Tross alt, så er ikke Trond kjent for å ha begge beina i bakken, når han kjører sykkel altsåojda skrev:Fine bilder BusaTrondMå si du kledde KTM`n best
Joda tyskeren er Konge den, kanskje min neste sykkelSuperMorten skrev:Jeg tror'n er litt svak for tyskeren, selv om den ene foten er litt for kort. Tross alt, så er ikke Trond kjent for å ha begge beina i bakken, når han kjører sykkel altsåojda skrev:Fine bilder BusaTrondMå si du kledde KTM`n best