The Tob
Re: The Tob & Beistet - Tools
Powerparts!

Takker til pingvinen. Dette blir bra 
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Re: The Tob & Beistet - Powerparts!
snakker vi DOT dekk?
Er vel restene av Metzler Racetech K3 dette. Er vel faktisk lovlig på vei, mener jeg.

Uansett, skal monteres TKC-80 på disse. Sånn at det kan gruses

Uansett, skal monteres TKC-80 på disse. Sånn at det kan gruses

Prøvekjørte to kawa i dag. En Z1000 og en Z1000SX.
Z1000 var igrunn en morsom nakensykkel. Rampete og fin til bybruk. Z1000SX virket mye mer sedat, men fin touringsak. Er strukket noen cm kontra Z1000. Merkelig lite vindbeskyttelse igrunn for å ha så mye kåper. Godt å komme tilbake til busaen
Z1000 var igrunn en morsom nakensykkel. Rampete og fin til bybruk. Z1000SX virket mye mer sedat, men fin touringsak. Er strukket noen cm kontra Z1000. Merkelig lite vindbeskyttelse igrunn for å ha så mye kåper. Godt å komme tilbake til busaen

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Voodoodoo
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013
Nr1: eikefelger , har du kjøpt deg noe oransje??
Nr2: skal du kjøre Kawa må du jo bare teste zzr1400 nå ringte se ikke fra norsk tipping i kveld heller så da får jg bare vente.. :[-o<
Nr2: skal du kjøre Kawa må du jo bare teste zzr1400 nå ringte se ikke fra norsk tipping i kveld heller så da får jg bare vente.. :[-o<
Artificial intelligence is no match for natural stupidity
Er nok ikke til busaen eikefelgene (og styredemperen), nei. Venter på noe oransje greier
Bare synd produksjonsdatoen ble flyttet slik at det tar en uke eller to å få den hit..
ZZR1400 og ZX10R var jo det jeg ville teste. Ja, også H2R da. Men de hadde de ikke til demo. Så da ble det disse..

ZZR1400 og ZX10R var jo det jeg ville teste. Ja, også H2R da. Men de hadde de ikke til demo. Så da ble det disse..
Her trodde jeg jaggu det var litt bremseproblemer igjen på busaen. Lettere nervøs når jeg hørte "klakk klakk klakk klakk" lyder fra skivene framme på vei hjem fra jobb i går. Viste seg heldigvis at fjæra til kaliperne på ene siden var blitt litt vel slapp og ikke holdt bremseklossene nok på plass. Litt mer bøyd så ble alt så meget stillere. Puh. Bør kanskje bestille et sett nye om de gir seg igjen..

Litt flere hyller i garasjen. Litt mindre rot. Skal inn ei til nederst når de får flere på lager

Og der fant jeg hjelmen til scooteren (som skal være gave til min far om litt).
Må være match dette vel?

Må være match dette vel?

- Busa Trond
- Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016
Uff... den var litt slitt i lakken den hjelmen

Ja, de har tydelig vært uforsiktig med frakten 

TKC-80 levert på døra!
.. Og idag ble Kronreif, Trunkenpolz, Mattighofen'en betalt og forsikret. Hentes etter planen torsdag

Re: The Tob & Beistet - TKC80!
Jaggu fint at det er langhelg, meldt sol, er vårslipp og kalenderen kun er fylt med 'henting og innkjøring', for ny sykkel blir det ikke. Manglet et papir for å få ut skiltene. Ettersendt, men sannsynligvis forsvunnet i posten. Neste helg da kanskje ... 

Originale scala kontra koss. Må enda finjustere litt på plasseringen, men tror dette kommer til å bli bra.
-
- Kontakt:
Jeg er jævlig lite fan av den vedleggstjenesten i forumet. Får ikke trykket på bilde å gjort det større!!
Men ser bra ut dette! Skulle egentlig innom å kjøpe selv i dag, men endte på en liten sofa strekk som varte litt over gjennomsnittet

Men ser bra ut dette! Skulle egentlig innom å kjøpe selv i dag, men endte på en liten sofa strekk som varte litt over gjennomsnittet

Bare sutring på deg lordi! Skal jeg sende deg hi-res på FACEBOOK eller!?
Ser du bedre nå, gamle mand?

Tok litt få bilder. Der de burde sitte var midt på en søm (ved L'en der) så måtte rekke litt opp. Ikke fått festet disse helt perfekt enda, men har plasseringen. Litt finkutting av skumgummi og litt lim (kanskje) så blir det gull tenker jeg

Ser du bedre nå, gamle mand?

Tok litt få bilder. Der de burde sitte var midt på en søm (ved L'en der) så måtte rekke litt opp. Ikke fått festet disse helt perfekt enda, men har plasseringen. Litt finkutting av skumgummi og litt lim (kanskje) så blir det gull tenker jeg

-
- Kontakt:
Så så så, må vi roe oss kraftig ned her 
Det var langt bedre, hvorfor gjorde du ikke bare det med en gang
Note4

Det var langt bedre, hvorfor gjorde du ikke bare det med en gang

Note4
Skal ta det til etterretning til neste gang 

Re: The Tob & Beistet - KåTeM!!
Da ser det ut til at det blir henting av nysykkel i morgen! Endelig var papirene på plass slik at skiltene kunne hentes ut!
Og endelig kom slangene til grusfelgene også, så de kan også hentes i morgen. Nu jävlor!

Og endelig kom slangene til grusfelgene også, så de kan også hentes i morgen. Nu jävlor!

- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
KåTeMTBI81 skrev:Da ser det ut til at det blir henting av nysykkel i morgen! Endelig var papirene på plass slik at skiltene kunne hentes ut!
Og endelig kom slangene til grusfelgene også, så de kan også hentes i morgen. Nu jävlor!![]()

1190R, eller?

Edit:
Følger visst helt med her, jeg...

Ser jo av denne posten at dette har "ligget i kortene" en stund...
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=261534#p261534" onclick="window.open(this.href);return false;
Får noen bilder i løpet av kvelden, kanskje

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Liten og lett SMC690R!
Bilder kommer nok i løpet av morgendagen - blir ikke hentet før da.
Enn så lenge er det kun disse jeg har å velge i utenfor her

Bilder kommer nok i løpet av morgendagen - blir ikke hentet før da.
Enn så lenge er det kun disse jeg har å velge i utenfor her

So it begins! Ute ble det regn, men inni hjelmen skinte solen. Innkjøringen er herved i gang
Det ble noen våte første kilometer (men den tåler da regn, håper jeg)

Fra butikken

3 mil i øsende regn senere (notat til selv - må kjøpe nye støvler)

Grusfelgene står nå klar med TKC-80 montert

Eneste negative så langt er forsiktig gassbruk (innkjøring), og at jeg tror tankmåleren ikke fungerer helt slik den skal. Viser halv tank når den er toppet hel opp. Blir mat for førsteservicen det tenker jeg..
Den var så å si umulig å få i fri første mila. Nå relativt grei. Merker godt at ting må gå seg til i en innkjøringsperiode :-)

Det ble noen våte første kilometer (men den tåler da regn, håper jeg)

Fra butikken

3 mil i øsende regn senere (notat til selv - må kjøpe nye støvler)

Grusfelgene står nå klar med TKC-80 montert

Eneste negative så langt er forsiktig gassbruk (innkjøring), og at jeg tror tankmåleren ikke fungerer helt slik den skal. Viser halv tank når den er toppet hel opp. Blir mat for førsteservicen det tenker jeg..
Den var så å si umulig å få i fri første mila. Nå relativt grei. Merker godt at ting må gå seg til i en innkjøringsperiode :-)
Du har ikke tankmåler. Den som viser "halvfull" er temperaturmåler 

Hæhæhæ! Herlig! Var sikker på at det var tankmåleren jeg. Jeg må lese manualen skjønner jeg (manualen ligger i bilen til kvinnfolket sammen med originalpotta) 

Been there, done thatTBI81 skrev:Hæhæhæ! Herlig! Var sikker på at det var tankmåleren jeg. Jeg må lese manualen skjønner jeg (manualen ligger i bilen til kvinnfolket sammen med originalpotta)

Speedshoppen på flyplassvegen dette? Der jeg kjøpte min Duke