Nineball skrev: 01 mar 2023, 15:53
Hei, har Shoei GT-Air II, og ser at Sena nå har oppgradert den integrerte srl- 02 til ny versjon srl-mesh med bedre høyttalere. Har noen prøvd denne versjonen, og er mesh lettere og koble sammen?
Jeg kjøpte Schuberth C4 Pro med intergrert Sena Pro system for ett par år siden. Lyden i form av kvalitet på musikk var så elendig at jeg tror faktisk neppe jeg har hørt værre på mine 46 år som menneske. Det er ikke bare litt dårlig heller. Det er helt forkastelig dårlig. Til tale og kun tale er dem sikkert ok, men ikke til musikk.
Cardo har bedre høytalere, men er ikke veldig bra dem heller.
Jeg støtter mekkern sitt forslag over. Jeg tror dette er det eneste som gjleder hvis kusikk står i høysetet.
Når det gjelder lyden fra disse Sena høytalerne var dette som mevnt så dårlig at jeg mistenker ikke bare høytalerne i seg selv som eneste feilkilde, men også andre ting.
Jeg prøvde også å bygge dem ut med spacere så dem kom nærmere øret. Det resulterte i at lyden ble høyere men fraværet av bass gjorde hele lydopplevesen til et mareritt. Er mye bedre lyd i et random par øreplugger til 199 fra en kurv på Elkjøp.