Det skjer ikke så mye MC messig her om dagen, men har fått noen kjekke pakker i posten :-)
Så da var det å ta farvel med det superstygge skiltopphenget, og ved hjelp av assortert verktøy, en duggfrisk leskedrikke samt Neil Young & Crazy Horse på i høytaleren... blei det litt kvalitetstid i mannehulen...
Men tror Speedy følte seg litt avkledd.... han står iallefall med rumpa bar der nede... men fikk på han ny baklykt og skiltoppheng...
Det gjenstår å lodde om på litt kabler, og route kabelen til skiltlyset på en pen måte.
Men i kveld har jeg viktigere ting å bekymre meg over.. som noen har fått med seg, så regner det litt mer enn vanlig og elvene går flomstore rundt om.
Ikveld slår vannet rundt grunnmuren på huset mitt (for første gang siden det blei bygd i '39), men sist jeg var i kontakt med leieboeren min, var det ikke kommet vann inn i kjelleren. Men siden leieboerne er evakuerte vil jeg ikke få noen oppdatering før det blir lyst.
Bilde av elva Opo som renner like ved huset mitt... i ettermiddag. Vannet har stedet betydelig siden da
Men siden veiene er stengt både her og der, kommer man seg ikke inn og får sett på infernoet.
Så da får man gjøre som pusen.... finne roen og prøve å tenke på noe annet..

Oppdateringer kommer....