Jeg hadde kun litt vann i kjelleren i huset der jeg bor... bagateller i denne sammenheng:

Tror det blir en stund til det kan kjøres MC på denne veien......
mortenolb skrev:Satan! Føles nesten slemt å klage på at det skal komme litt regn igjen til helga her. Får håpe husene slipper de største skadene.
Du får trøste deg med at det blir ny vei :-)å
Jeg ser for meg, at når kommunen ber om midler fra staten, så er vi ikke lengre en del av NorgeSuperMorten skrev:Dæsken... Du skulle hatt en GS nå..![]()
Men helt seriøst, dette er jo sånt man ser på nyheter i fra fjerne himmelstrøk.. Ikke i Norge.
Nei stakkars, skal det komme en liten millimeter eller to over østlandet....?? Huff og huff, dere har min fulle sympati og medfølelseBjerknez skrev:off... til helgen er det meldt litt fuktig vær her i Fredrikstad igjen![]()
Stygt å le men...
Solen skinner akkurat nå, men jeg liker ikke at det er litt morgendugg på veien altså. Er jo livsfarlig!Olav K skrev:Nei stakkars, skal det komme en liten millimeter eller to over østlandet....?? Huff og huff, dere har min fulle sympati og medfølelseBjerknez skrev:off... til helgen er det meldt litt fuktig vær her i Fredrikstad igjen![]()
Stygt å le men...![]()
Ta vare på dere selv
Norge er bare verdens rikeste når det kommer til det å sende penger ut av landet.freddy123 skrev: Men på en annen side Norge er et av verdens rikeste land så dette skal vi vel gå til å bygge opp igjen :)
Veldig godt sagt!SuperMorten skrev:Norge er bare verdens rikeste når det kommer til det å sende penger ut av landet.freddy123 skrev: Men på en annen side Norge er et av verdens rikeste land så dette skal vi vel gå til å bygge opp igjen :)
Veldig godt sagt!LordShaft skrev:SuperMorten skrev:Norge er bare verdens rikeste når det kommer til det å sende penger ut av landet.freddy123 skrev: Men på en annen side Norge er et av verdens rikeste land så dette skal vi vel gå til å bygge opp igjen :)
For et drittland vi lever i! Ingenting er på stell, det flommer over, vi legger oss sultne hver kveld, vi er på bunn på alle levekårsundersøkelsene til FN og har knapt nok strøm. Vi har knapt noe foteldrepermisjon og blir man syk, ja da er man på egenhånd. Noen må gå!Kawagutten skrev:Veldig godt sagt!LordShaft skrev:SuperMorten skrev:Norge er bare verdens rikeste når det kommer til det å sende penger ut av landet.freddy123 skrev: Men på en annen side Norge er et av verdens rikeste land så dette skal vi vel gå til å bygge opp igjen :)
Og desverre sant,har alltid lurt på hvorfor ikke ruste opp hjemlandet før andre land.