3 lags , tunge som bare et uartig språk kan beskrive...så mye spart der
Så er det nesten kvelden.

Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
En vakker landsdel - og solskinn selv ved sen nattrolf-arne skrev: 08 jul 2023, 18:20 Litt lett rydding og strategisk plassering... 7 vinduer løfta opp med minigraver..
3 lags , tunge som bare et uartig språk kan beskrive...så mye spart der
Så er det nesten kvelden.
Nei i går kjørte jeg bare Pan European...xavi0n skrev:Var det deg jeg møtte i honningsvåg sentrum i 1900 tiden på en Cb?
Har levd mye på flaks , kanskje har man et gullhår, der bak- men har no ikke fått sett etter.. skit samme- har det godt og kan glede seg over øyeblikket.Jompa skrev:Flaks er ikke det verste man kan ha.
Kjøpebuska ? Dem veks jo praktisk talt på trærne.rolf-arne skrev:27 jul 2023, 15:10 Alta tur, henta hekk hos gartneriet på Elvebakken , og tok likegodt med meg en pall med plantejord. Der fauk 10000,-
Spare inn på lunsjen, sjølvlaga og nytt i sola...se bilde...
Treng ikke det , har en heit sykkel , vet du!..Domino skrev:Han tenner sikkert grillen med kjøpeflamme også!
Det er en konsekvens av min supre kropp! Om jeg laster på setet så kommer jeg ikke på /av...xavi0n skrev:Bare ut av nysjerrighet, hvorfor stropper du en rull til toppen av kofferten å ikke bakstetet?
Ville fått vekten både et stykke ned og fram da
Nei, ikke gitt opp, men må ha bedre forhold...dvs. garasje å jobbe i.kjellv skrev:Også av nysgjerrighet.. du hadde et prosjekt på gang med sidevesker foran på sykkelen også. Ga du opp dette?
Sent fra min SM-A515F via Tapatalk