Ja, særlig!Busa Trond skrev:En to også tre... så kjører vi

Ja, særlig!Busa Trond skrev:En to også tre... så kjører vi
Hmmm...... Miste bremser på vei...Busa Trond skrev:En to også tre... så kjører vi
evike skrev:Blant særlig damer har det vært veldig populært med bøkene "Fifty shades of grey". Kanskje noen av gutta skjønner hva som har skjedd i det siste...
Typisk kvinner-overreagerer i en normalsituasjon...Carpa skrev:MANN OG KONE DISKUTERTE BARMHJERTIGHETSDRAP !
Mannen sa: - “Hvis det skjer noe med meg, ikke la meg ligge med væskeforing, og trekk ut kontakten til alle apparater som holder meg i live.
"Da reiste kona seg, slo av TV’n, drog ut ledningen til Pc’n og tømte ølboksen i toalettet…!
Kvinner er kvikke til å ta livsviktige avgjørelser
Sent from my Galaxy using Tapatalk
Helt riktig Evike, bruksanvisningen er det siste en mann tyr til. Muligens når alle andre knep er forsøktevike skrev:Fant denne på FB i dag og synes den passer her hvor jeg kan provosere passe mange...![]()
Vel, for det første så kan det vel hende det er en slags kjøpsgaranti og pengene tilbake om du ikke er tilfreds med kvinnen du kjøpte... og for det andre.. nei trenger vel ikke flere grunnerArcticTiger skrev:Helt riktig Evike, bruksanvisningen er det siste en mann tyr til. Muligens når alle andre knep er forsøktevike skrev:Fant denne på FB i dag og synes den passer her hvor jeg kan provosere passe mange...![]()
![]()
Men verdt å merke seg er at ting som kommer med bruksanvisning, de har alltid garanti mot fabrikasjonsfeil, og returrett med pengene tilbake, eventuellt bytterett til nytt produkt av tilsvarende type, hvis ikke brukeren er fornøyd. Tenk om kvinner kom med det......