Sent from my iPhone using Tapatalk
Busa Trond skrev:
Men etter og ha lest hvordan disse gutta med GS på forumet her behandler sykkelene sine, så blir jeg litt i tvil siden dem ikke overraskende fulgte trenden nede i Sverige også![]()
[img]http://i1160.photobucket.com/albums/q49 ... xziccq.jpg[/img]
Hvor mange svensker må til for å få opp en GSZZR-Erling skrev:...Hvor mange måtte til for å få opp GS'en?
Busa Trond skrev:Hvor mange svensker må til for å få opp en GSZZR-Erling skrev:...Hvor mange måtte til for å få opp GS'en?![]()
den lå der hele dagen
![]()
Men jeg så det var en svenske som la den ned på morgenen, det var nok noe opplysning/reklame for veltebøyler og kjøreteknikken til GS folket :-)å
Jammen, skjønner du ikke.. Googlemap..Voodoodoo skrev:Pen hjelm men vil den hjelpe på sporvalget?
Gratulerer BusaTrondBusa Trond skrev:![]()
Til og være meg selv har jeg vært ganske så innovativ.
Har siklet på denne Arai Tour-X 4 Mission Neon hjelmen lenge, så når jeg var på mc-messa i Gøteborg prøvde jeg ut riktig strøelse. Og dro kortet hjemme i stua![]()
Det har for det meste snødd her siden jul, men en dag denne uka tittet sola og varmegradene frem så jeg kjente jeg ble litt små kåt på å kjøre igjen![]()
Det har blitt noen timer med Google Maps i vinter, planlegge noen turer er kos det også![]()
Usikker på om du kunne se det ojdaojda skrev:Jeg kan formelig se deg løpe rundt i bakhagen...
Er slett ingen fan av sotede visir selv, men bra å høre at det er bra sikt tross alt da.Busa Trond skrev:Usikker på om du kunne se det ojdaojda skrev:Jeg kan formelig se deg løpe rundt i bakhagen...![]()
Men var en tur ute i hagen nå i kveld med hjelmen på hodet![]()
![]()
Har satt på mørkt visir slik det er på bilde, men ble positivt overasket over hvor god utsikt det var igjennom visiret selv om det var mørkt ute. Som natt og dag sett i forhold til den gamle hjelmen
Jeg har solskjerm på min, men synes ikke det hjelper når sola står lavt og rett mot meg. Det er kanskje ikke så mye annet enn elektrikertape som funker daojda skrev:Er slett ingen fan av sotede visir selv, men bra å høre at det er bra sikt tross alt da.Busa Trond skrev:Usikker på om du kunne se det ojdaojda skrev:Jeg kan formelig se deg løpe rundt i bakhagen...![]()
Men var en tur ute i hagen nå i kveld med hjelmen på hodet![]()
![]()
Har satt på mørkt visir slik det er på bilde, men ble positivt overasket over hvor god utsikt det var igjennom visiret selv om det var mørkt ute. Som natt og dag sett i forhold til den gamle hjelmen![]()
Elektrikkertape-trikset fungerer 100% for meg, og mørkt visir kommer nok aldrig på tale her.![]()
Gradert, kansje.
Svein2 skrev:Er du ferdig med snømåkinga rundt Tyrifjor`n?
[video]https://www.youtube.com/watch?v=8zZkyLTfLPg[/video]