Det gjorde du, jaggu stor garasje.Icetruck skrev:Da ser det ut som jeg fikk det til.. :)

Det gjorde du, jaggu stor garasje.Icetruck skrev:Da ser det ut som jeg fikk det til.. :)
Ville prøvd wemoto.com neste gang, de har vertfall repair kit til mine kalippere. Sikkert billigere enn hos Norsk forhandler.Tysnes skrev:Byttet o-ring/pakninger i bremse kalipper foran. med to 4 stemplet kalippere ble det 16 stk... og ca 100 kr stk på Yamaha. vanskeleg å finne di på ebay. bakbremsen får vente til uti uken. så blir det lufting og testing av abs.
Uff, det var trist.Bergen skrev:Ikkje en dritt idag. Men imorgen blir det frakt av ett stk gaffelbein til Z'n bakpå GSA'en ut til en kompis for å skifte en knekt bolt. Tålte jo nesten ingenting... så blir vel å varme opp og håpe på det beste :) Nylakket var det og!!!
Ja, velkommen til forumet. Det skal du nå ihvertfall væreBuer skrev:Er ny på forumet så dette blir min andre post, so here goes nothing.
Skal bestille olje og filter til sv`n og hd`n samt no snadder til kawa`n.
Både sv`n og hd`n skal serves før den nye sesongen begynner.
Kawa`n blir jeg vel til å røske et tak i til helga så jeg får sandblåst og sveiset opp ramma før jeg sender den til pulverlakk.
Godt en har noe å drive med i helga da så slipper jeg å ligge i horisontal stilling hele helga.
Kanskje det blir en tur til en mcskot på lørdan for å handle no deler jeg trener til kawa`n men ikke helt umulig fruen har andre planer for oss.
SuperMorten skrev:Jeg har ladet batteriet på morgenkvisten. Tok dessverre ikke noen bilder av prosessen.Nå tenkte jeg å trille ut av garasjen og tørke litt støv
Ja jeg la meg nedpå igjen jeg. Har akkurat spist frokost nåojda skrev:SuperMorten skrev:Jeg har ladet batteriet på morgenkvisten. Tok dessverre ikke noen bilder av prosessen.Nå tenkte jeg å trille ut av garasjen og tørke litt støv
Nei, to ting på en gangDet blir vel litt mye for enkelte
![]()
Du har gjort ditt i år du SuperMorten, du skal hvile du nå :-)å
For kaldt, for deg som har all mulig varme å tillgå og radio???? nå må du tulle med ossSuperMorten skrev: Ja jeg la meg nedpå igjen jeg. Har akkurat spist frokost nåvar for kaldt til tur i dag
Mellom 2 og 3 grader. Er seriøst redd for at det kan være glatt hvis jeg beveger meg litt innover i landet. De er sløve med saltinga her nå så seint på vinteren..hakhap skrev:For kaldt, for deg som har all mulig varme å tillgå og radio???? nå må du tulle med ossSuperMorten skrev: Ja jeg la meg nedpå igjen jeg. Har akkurat spist frokost nåvar for kaldt til tur i dag
Sender over noen saltebiler fra Vestlandet. Her er bilene ute og salter når temperaturen ligger på 4-5 grader, og yr.no melder varmere og regnSuperMorten skrev:Mellom 2 og 3 grader. Er seriøst redd for at det kan være glatt hvis jeg beveger meg litt innover i landet. De er sløve med saltinga her nå så seint på vinteren..hakhap skrev:For kaldt, for deg som har all mulig varme å tillgå og radio???? nå må du tulle med ossSuperMorten skrev: Ja jeg la meg nedpå igjen jeg. Har akkurat spist frokost nåvar for kaldt til tur i dag
Sent from my iPhone using Tapatalk