Kult!
Bor i Ski så er med på en tur i Oslo/Akershus/Østfold, sleng gjerne inn en PM en dag eller to i forveien. Hverdager fra syv passer best, men kan nok på sikt få noen helger også
Kult!
Ganske sikker på at det er helligdag på mandag. Andre pinsedagAlleBrukernavnErTatt skrev: 03 jun 2017, 21:45 Sliter litt med å finne tid å få inn km som trengs før 1.gangsservice når været er så kjipt, men ser det er spådd fint vær på mandagen.
De aller fleste er vel på jobb når denne turen tar sted, men til de som evt ikke er det:
Tenker denne ruten mandag, må være tilbake til 14.00 og jeg kjører uten gps (kun mobil i lomma) så for å ha god tid tenker jeg dra mellom 08-09:00.
260km og 4t30min ifølge veibeskrivelsen.
https://drive.google.com/open?id=1ld_9j ... sp=sharing
!!redigert tidspunkt!!
AlleBrukernavnErTatt skrev: 04 jun 2017, 11:30 Da blir det tur imorgen!
Avreise 09.00 fra kulturhuset i sandvika, foreløpig er det med og Royal som kjører, men jo fler jo bedre!
nr mitt er 99569818 om det er noen som vil henge seg på i siste liten. Har ikke intercom så hvis jeg sitter på sykkelen får jeg ikke svart![]()
hehem glemte linken ikke fulgte etter.AJ skrev: 04 jun 2017, 19:50 @ABET:
Hvor planlegger dere å kjøre?
Har forsåvidt kjørt nok i pinsa, men utelukker ikke at jeg kan slenge meg med på et stykke om turretningen ikke er helt feil...![]()
Absolutt en grei rute det der.AlleBrukernavnErTatt skrev: 04 jun 2017, 20:08
hehem glemte linken ikke fulgte etter.
denne ruten :) blir start på kulturhus i sandvika istedet for det på kartet bare
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 000095&z=9
Kult! du får sende en tekst om du gjør det så ser vi den jo når vi stopper opp :) tlf:99569818AJ skrev: 04 jun 2017, 20:18Absolutt en grei rute det der.AlleBrukernavnErTatt skrev: 04 jun 2017, 20:08
hehem glemte linken ikke fulgte etter.
denne ruten :) blir start på kulturhus i sandvika istedet for det på kartet bare
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 000095&z=9
Så jeg får se det an litt... Måtte jobbe litt i kveld etter etter at jeg kom hjem fra 13-treff turen. Så kanskje behovet for en godt voksen middelaldring som meg finner ut at det kan være greit med en hviledag i morra....
![]()
Men ser dere en 1290 SA på deres vei kan det fort hende det er meg som har fått et kick og hivd meg på sykker'n.
Hehe ja slet litt med å stå opp tidlig selv!AJ skrev: 05 jun 2017, 08:41 @ABET:
Oops...![]()
ble litt sen start på dagen, gitt...
Blir ved teltene (les: hjemme...) i dag.
Dere får ha god tur. Kan fort hende jeg slenger meg med ved en senere anledning.
Det er ikke mange som har ført seg opp under Buskerud på denne lista:kusa skrev: 05 jun 2017, 11:13 Bor i Hønefoss og lurer på om det er noen grupper rundtom i nærområdet? Hønefoss, oslo o.l.?
Det kan du bare gjøre! Alltid hyggelig det!AJ skrev: 05 jun 2017, 11:47 Det er ikke mange som har ført seg opp under Buskerud på denne lista:
viewtopic.php?p=182714#p182714
Buskerud.png
De aller fleste av disse er ikke aktive brukere lenger her på MCsiden, ser det ut til...
Men jeg kan føre deg opp på lista likevel, hvis du vil? Kan jo hende det er flere som melder seg på nå som denne tråden er tatt fram igjen.
Da er du ført opp på lista
Når jeg ser denne tråden, blir jeg rimelig sikker på at det var det jeg hilset på i Sylling - det var i hvert fall en veldig pen Street Triple RS jeg møtteAlleBrukernavnErTatt skrev: 05 jun 2017, 10:52 Hehe ja slet litt med å stå opp tidlig selv!
Ble bare meg idag, sitter på flå nå og prøver memorisere ruten hjem :)
Det blir nok flere muligheter gjennom sesongen![]()
Ja, jeg tror det altså! Mener jeg kjente igjen!:D kjørte med rosa hjelmen idagSkogstrollet skrev: 05 jun 2017, 20:15Når jeg ser denne tråden, blir jeg rimelig sikker på at det var det jeg hilset på i Sylling - det var i hvert fall en veldig pen Street Triple RS jeg møtteAlleBrukernavnErTatt skrev: 05 jun 2017, 10:52 Hehe ja slet litt med å stå opp tidlig selv!
Ble bare meg idag, sitter på flå nå og prøver memorisere ruten hjem :)
Det blir nok flere muligheter gjennom sesongen![]()
![]()
Bor ved Oslo, men har lyst til å være med aktiv på turkjøring så bare å spørre meg(oss i Oslo) ogsåkusa skrev: 05 jun 2017, 11:13 Bor i Hønefoss og lurer på om det er noen grupper rundtom i nærområdet? Hønefoss, oslo o.l.?
Yep, da var det degAlleBrukernavnErTatt skrev: 05 jun 2017, 21:34Ja, jeg tror det altså! Mener jeg kjente igjen!:D kjørte med rosa hjelmen idagSkogstrollet skrev: 05 jun 2017, 20:15 Når jeg ser denne tråden, blir jeg rimelig sikker på at det var det jeg hilset på i Sylling - det var i hvert fall en veldig pen Street Triple RS jeg møtte![]()
Fortsatte rundt fjorden, veiene var sprekt opp mer enn jeg husket :/
Stian87 skrev: 22 jun 2017, 19:15 Noen som er hypp på å kjøre litt i kveld, send meg en PM før kl 20:30
Oslo og omeng