Jalmar skrev:![]()
Ganske fantstisk av lakkereren å komme på at han kunne motivlakkere en som står og liksom fotograferer hjelmen. :=D>

Nå satte du meg på en ide til neste hjelm som skal motivlakkeres!!
Jalmar skrev:![]()
Ganske fantstisk av lakkereren å komme på at han kunne motivlakkere en som står og liksom fotograferer hjelmen. :=D>
Tegnspråk er da ikke internationalt. Store forskjeller fra land til land har jeg hørt. Men selvfølgelig mye som er likt også. Naturtegn faller seg gjerne naturlig uansett hvor i verden man er. Kinesisk har jeg hørt er veldig forskjellig fra norsk..cheron skrev:Jepp.. Det samme med mange andre tegn også.. Kirke, spise, mat, kjøre, gå osv :)
Så tegnspråk er ikke så voldsomt avansert i grunn :)
Er det ikke joiking hu driver med da?cheron skrev:Hvis hu kunne synge så....
Jeg pleier å bruke engelsk på munnavlesing med norske grove tegn.. Blir forstått av alle jeg møtte under OL i 1999 i Davos :)jgrlars skrev:Tegnspråk er da ikke internationalt. Store forskjeller fra land til land har jeg hørt. Men selvfølgelig mye som er likt også. Naturtegn faller seg gjerne naturlig uansett hvor i verden man er. Kinesisk har jeg hørt er veldig forskjellig fra norsk..cheron skrev:Jepp.. Det samme med mange andre tegn også.. Kirke, spise, mat, kjøre, gå osv :)
Så tegnspråk er ikke så voldsomt avansert i grunn :)