Ja, det er så absolutt et godt poeng, men prinsippet her blir vel nesten det samme. Man slipper riktignok ledningen i mellom, men det er fortsatt snakk om flere punktet på en kontakt...?
Bakdelen (vertfall for min del) med stikket du linker til er at alle apparater som jeg har som bruker strøm må ha en veldig lang ledning, noe dem ikke har. Selv om stikket settes opp midt i rommet, så vil det være noen apparater som trenger skjøteleding for å rekke frem. Å ledninger som slenger rundt er vel heller ikek anbefalt vil jeg tro.
Men med et dobbeltstikk som settes opp av elektriker, kan jeg koble til to fordelere og strekke disse til to deler av rommer hvor hver del får fem kontakter. En del til området rundt bordet, og en del som går til området der sagene står etc.
Det er jo ikke noe profesjonelt verksted jeg har som har et konstant strømforbruk 8 timer hver dag. Hovedgrunnen til at jeg setter inn en dedikert 16amp kurs er fordi dagens kurs som er på 10amp. er for liten, siden varmtvannsberederen går på samme kurs.