Tror jeg bruker denne tråden her, siden den andre handler om å reise utenlands på selveste 17. mai. (Dette har ingenting med at jeg er forpliktet til å gå i tog, og vifte med flagg. )
Gratulerer så mye til Wheelonass med den store dagen
Så håper vi sykker'n din godkjennes snart og at du kan glede deg selv og oss med den første turen
Tusen takk for det Og vil samtidig gratulere Kjellrf med dagen sin!!!! Jeg har allerede innkassert et gavekort hos Ride Bergen på 1000,- så tidlig på dagen så dette lover godt. Blir litt snoping av MC relatert slag på mandag da
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.