Jepp, fikk meg en overraskelse derTommas skrev:Skrapet faktisk i første sving så vidt jeg husker
Den streetfighteren var utrolig rå.

Jepp, fikk meg en overraskelse derTommas skrev:Skrapet faktisk i første sving så vidt jeg husker
Den streetfighteren var utrolig rå.
haha, tar pegsa på andre sine sykler også altså!mortenolb skrev:Jeg synes egentlig du burde ta med Kawa Z1000SX i vurderinga også! Jeg skjønner at du vil prøve noe annet. Det var ikke bare-bare å dra doningen din rundt svingene! Skrapa jo nedi før man rakk å føle at man var på vei inn i svingen
Jo dyrere sykkel du kjøper nå blir det mindre å legge ved neste bytte i 2016Bjerknez skrev:Jeg har bestemt meg for at jeg går for en ny Street Triple R eller evt. en pent brukt Speed Triple hvis jeg liker sittestillingen etter en prøvetur.
Er det forresten noe som heter Speed Triple R, eller heter det bare Street utgaven man får med "R"?
EDIT:
Fant ut at man får Speed Triple som R også ja... å da blir det jo kostbart plutselig... :-)å
Bjerknez skrev:Jeg har bestemt meg for at jeg går for en ny Street Triple R eller evt. en pent brukt Speed Triple hvis jeg liker sittestillingen etter en prøvetur.
Er det forresten noe som heter Speed Triple R, eller heter det bare Street utgaven man får med "R"?
EDIT:
Fant ut at man får Speed Triple som R også ja... å da blir det jo kostbart plutselig... :-)å
Hvor stor forskjell er det egentlig på street og speed triple? Altså med tanke på de opplevd effekt?Olav K skrev:Bjerknez skrev:Jeg har bestemt meg for at jeg går for en ny Street Triple R eller evt. en pent brukt Speed Triple hvis jeg liker sittestillingen etter en prøvetur.
EDIT:
Dette minner voksne og ansvarlige valg, som jeg helt og fullt kan bifalle
![]()
Personlig har jeg vrengt av meg tett på 44 mil idag, med tre fergjeturer inkludert. Men kjenner ikke en eneste plass av jeg har vært på veien siden 0715 i morges :)
En tre år gammel sykkel i den klassen som har gått over 30.000km. Som koster like kye som en splitter ny street Triple R frister nok ikke veldigLoneRider skrev:Denne burde du dra innom og prøvekjøre:
https://www.finn.no/finn/mc/used/object ... e=51738223" onclick="window.open(this.href);return false;
Stooor forskjell, 30 hk, men nesten dobbelt så mye Nm.Bjerknez skrev:Hvor stor forskjell er det egentlig på street og speed triple? Altså med tanke på de opplevd effekt?Olav K skrev:Bjerknez skrev:Jeg har bestemt meg for at jeg går for en ny Street Triple R eller evt. en pent brukt Speed Triple hvis jeg liker sittestillingen etter en prøvetur.
EDIT:
Dette minner voksne og ansvarlige valg, som jeg helt og fullt kan bifalle
![]()
Personlig har jeg vrengt av meg tett på 44 mil idag, med tre fergjeturer inkludert. Men kjenner ikke en eneste plass av jeg har vært på veien siden 0715 i morges :)
Blir man skeiv i skøyta av å kjøre HondaOlav K skrev:Bare enda et lite hint.....
Han mener vel at man blir femi av å kjøre KTM og dobbelt så mandig av å kjøre Honda.Busa Trond skrev:Blir man skeiv i skøyta av å kjøre HondaOlav K skrev:Bare enda et lite hint.....
![]()