Hehehakhap skrev:Men 650ccm er passe?Carpa skrev:649 ccm er litt for lite
La oss si 1000

Hehehakhap skrev:Men 650ccm er passe?Carpa skrev:649 ccm er litt for lite
Jasså, ja...Carpa skrev:Hehehakhap skrev:Men 650ccm er passe?Carpa skrev:649 ccm er litt for lite
La oss si 1000
Da har du ikke vridd hardt nok på rullaBjerknez skrev:Alt under 1300cc er strikkmotor!
Trenger ikke å vri så hardt når man ikke har strikkmotor seruCarpa skrev:Da har du ikke vridd hardt nok på rullaBjerknez skrev:Alt under 1300cc er strikkmotor!
Grattis med skikkelig endunker motorspidair skrev:Er jo bare å legge strikken dobbelt da... :)
Bedre å tenke hester pr kilo en ren cc vel...? En havremotor har foreksempel bare en hest, men du verden hvordan den kommer seg frem i terrenget allikevel... Men siden jeg ikke stoler på ting som ikke har gir ble det en 690 isteden... :)
Skal ta det opp igjen når jeg har prøvd noe større... Men enn så lenge så føles det faktisk som om jeg har stroppet en plastikk rakett til ræva når jeg gir på med min 690 og det holder i massevis for meg.... :)Relax skrev:Man
..men det føles ikke bra før det passere 13-1400
Selvfølgelig....spidair skrev:Skal ta det opp igjen når jeg har prøvd noe større... Men enn så lenge så føles det faktisk som om jeg har stroppet en plastikk rakett til ræva når jeg gir på med min 690 og det holder i massevis for meg.... :)Relax skrev:Man
..men det føles ikke bra før det passere 13-1400
Vel... Har så vidt prøvd en costom HD med 1600 ccm og en hel jævla masse hester, så mye at du omtrent hang som et slips etter hendene på styret da det ekstreemt brede bakdekket ikke slippet en millimeter på veigrepet og gaffelen ikke vippet opp en millimeter grunnet lengden og hele ekvipasjen føyk bortover gata i noe som lignet en form for horisontal take off med romferga, det var ihvertfall følelsen jeg satt igjen med etter den prøve turen... Så jo, tipper at det kan bli for mye av det gode også... :)Relax skrev:spidair skrev:Relax skrev: ..men vi som kjører cruiser får aldri for my kubikk