simpson skrev:Snikkeren skrev:Hadde det vært noe feil i min argumentasjon så skulle jeg gjerne innrømmet det. Men drar man i ytre holke, så blir det det samme som å dytte på indre holke. Jeg har aldri skrevet at man dytter på ytre holke når man slipper innerste holke i en sving. Hvis du Duville kan vise til en plass jeg har gjort det, så vær så god.
Og du vet like godt som meg at jeg har innrømmet feil her inne mer enn en gang. Sist da jeg leste regnestykket ditt litt feil.
Men å skrive til meg og hentyde at jeg er direkte dum, det synes jeg ikke noe særlig om.
Men du, hvor i helvete står det at jeg har sagt eller antydet at du er dum?
Synes du bør være litt mer reskeptabel mot andre her inne og ikke komme med grunnløse påstander.
Å være moderator gir ikke deg mulighet til å være ufin selv om du tar feil
I dette innlegget, markert med rødt:
simpson skrev:Snikkeren skrev:Hadde gitt meg jeg også. Men du leser det jeg skriver helt feil. Hvis du slipper venstre hånd i en venstre sving, så vil du holde deg oppe med høyre hånd, altså dra i styret, som igjen blir det samme som å dytte på venstre holke.
Men kjære mann, har du lest hva du skrevet tidligere?
Jeg er norsk nordmann og kan norsk.
Du er helt på bærtur for lenge siden og prøver med ett desperat forsøk på å redde deg ut av en dårlig formulering.
Greit nok, istdenfor å si at jeg tok feil så er det bedre "å kjøre på"
Jeg vil si at du har mye å lære......
Jeg skriver ikke at du har sagt rett ut at jeg er dum, men hentyder det meget godt i det innllegget.
Og jeg har ikke hverken redigert andre sine innlegg i denne tråden, eller kommet med noen som helst advarsler til noen som moderator. Jeg sa bare i fra at akkurat sånn liker jeg ikke å bli "snakket til", og viste med et
eksempel hva jeg mente med dårlig hersketeknikk.
Hvis du ikke kan vise meg hva jeg har skrevet som motsier hverandre angående det å slippe innerste hånden, så har ikke jeg noe mer å diskutere.
Og nei, jeg kommer ikke til å svare noe mer på om jeg har tråkket deg på tærne. Dette viser bare at du ikke er så glad i å bli tråkket på tærne selv. Kanskje du bør tenke over det før du skriver neste innlegg.