Håper vi treffer på noen kjentfolk så vi ikke bare blir stående i et hjørne for oss selv og se dumme ut

Jeg hadde tenkt å prøve nestehelg, så da kan vi jo stå der å se dumme ut i sammen. Tror jeg er flink til det..Carpa skrev:Neste søndag har jeg store planer om å få med meg Nanny på en øvelseskjøringstur ut til Smia om værgudene og andre omstendigheter tillater det.
Håper vi treffer på noen kjentfolk så vi ikke bare blir stående i et hjørne for oss selv og se dumme ut
Da har jeg ingen å kjøre sammen med :-(Bjønnavind skrev:@Carpa & SuperMorten: Er minitreff hos ArcticTiger i Andebu på lørdagen vet dere!
Carpa skrev:Da har jeg ingen å kjøre sammen med :-(Bjønnavind skrev:@Carpa & SuperMorten: Er minitreff hos ArcticTiger i Andebu på lørdagen vet dere!
Og når jeg tenker meg om så har jeg ikke tid heller, skolearbeid den dagen
Sent from my Galaxy using Tapatalk
Her lukter det oppkjøring snartCarpa skrev:Klager ikke jeg altså. Til uken skal jeg kjøre både tirsdag, onsdag, fredag(banekjøring) og forhåpentligvis søndag. Her snakker vi vel om mengdetrening :-):-)
Sent from my Galaxy using Tapatalk
Hæ...?Carpa skrev:Nå må vi ikke kuppe SMIA tråden da
Åpent søndag 12. mai...Jo Inge og Britt er verter for dagen...Welshen skrev:Det var dumt. HEr var vi en gjeng som skulle, men da får vi se om vi er fornøyd etter motorsykkelsdag i Drammen Lørdag.....Vi prøver igjen.