Fortsatt asymmetriske, men de er nå mer symmetriskeHaymaker skrev:Hvorfor fjerne de asymetriske frontlyktene til s1000rr?![]()
Nå mister den jo noe av sitt særpreg.

Fortsatt asymmetriske, men de er nå mer symmetriskeHaymaker skrev:Hvorfor fjerne de asymetriske frontlyktene til s1000rr?![]()
Nå mister den jo noe av sitt særpreg.
Spennende nyhet ja. Men med tanke på at VFR 1200'en min ligger på rundt 20000 usd der borte og koster nesten 300000 her i landet, så snakker vi vel nærmere 800000 for H2R da?Moby skrev:H2R må vel være årets nyhet. En femtidig amerikans eier har lagt ut bilde av kvitteringen. 60000usd eller ca 392000nok er prisen, da runder den kanskje 500000 kroner i Norge?
Hmm, ja det ser jeg der.Toven skrev:Fortsatt asymmetriske, men de er nå mer symmetriskeHaymaker skrev:Hvorfor fjerne de asymetriske frontlyktene til s1000rr?![]()
Nå mister den jo noe av sitt særpreg.![]()
![]()
Jompa skrev:
Noen som vet hvordan denne ser ut i praksis. Er den på størrelse med en HD 883 iron når det gjelder ytre, eller er den større, noe ála HD v-rod...?SuperMorten skrev:Liker cruisere, men da må det vær litt gromt som du sier. Nytter ikke med noe sånn pinglete japse-cruisercosmogs skrev:For meg som ikke liker cruisere, er det egentlig litt deilig å kjenne at dette er ordentlig gromt! Denne er helt på høyde med Guzzi California Custom og Triumph Rocket.AJ skrev:Indian har tydeligvis satt produksjonsmaskineriet i gir og er på full fart ut på markedet med nye modeller.
Her nye Scout, som åpenbart har en væskekjølt motor som drivkilde:
Artig liten cruiser-sak, dette![]()
Hmmmmm....kanskje liker jeg cruisere likevel? Helt greit.