Hei
Jeg er en kar på 38 år fra Skien. Kjøpte min første sykkel som 18 åring, en GSXR 750 85 modell. Sett i etterkant var nok ikke dette heeelt rett valg av kjøretøy, men jeg overlevde, og har bare gode minner fra den tiden (bortsett fra en liten ankelskade etter et lite møte med en bil og en knust selvfølelse etter å ha gått på snørra i grusen da jeg forsøkte å plage en kollega som kjørte moped...

.
Kjørte på denne i et par sesonger inntil jeg måtte kle meg i grønt. Etter dette har det gått i utdannelse, huskjøp, små barn osv, så det har vært litt for mange år uten MC nå. Tipper det er mange her som har vært i samme setting og tatt opp MC-kjøringen igjen når de nærmer seg 40? :)
Særlig det siste året har "suget" etter MC virkelig begynt å blomstre opp igjen, og jeg har nok brukt ganske mange timer på å lese om emnet på nett.
Sykler jeg ser ekstra mye på pr i dag er KTM og Triumph.
Jeg har en KTM forhandler rett borti gata og har veldig sansen for disse, da først og fremst i adventure serien. Men må betale for moroa også, så fornuften sier kanskje en Triumph XC/XR 800 i stede. Liker også forøvrig veldig godt retro modellene til Triumph. Har heldigvis vokst fra meg jaget etter høy fart, men kan tenke meg en sykkel med behagelig kjørestilling, praktiske løsninger og en sterk motor uten turtall-jag. Håper også å kunne overtale kona om å bli med på tur en gang i blant, selv om hun er litt skeptisk foreløpig.
Det blir nok dessverre med drømmingen en liten stund til tenker jeg. Har mye som må gjøres i heimen, små barn som må følges opp osv. Men drømmene er der, og EN DAG er det min tur til å koste på meg en sykkel igjen.
Inntil dette får jeg smøre meg med tålmodighet, sikle på andre sine mc'er, lese det jeg kommer over og bli inspirert av dere andre her inne...
Utenom interessen for MC er jeg godt over snittet interessert i grilling og BBQ, og har brukt mye tid på dette de siste årene. Jakt, fikse og skytesport er også noe jeg liker å holde på med :)
Sånn, det var kort om meg...