Hæ...?Carpa skrev:Nå må vi ikke kuppe SMIA tråden da

Hæ...?Carpa skrev:Nå må vi ikke kuppe SMIA tråden da
Åpent søndag 12. mai...Jo Inge og Britt er verter for dagen...Welshen skrev:Det var dumt. HEr var vi en gjeng som skulle, men da får vi se om vi er fornøyd etter motorsykkelsdag i Drammen Lørdag.....Vi prøver igjen.
Kan melde om strålende vær i hjembyen din, Harstad, ogsåDexter skrev:I dag blir det nok en tur til Smia tenker jeg. Strålende vær ute er det vaffal så tur blir det uansett
Da håper jeg vi var nokså høflige, uten egentlig å vite hvem vi hilste på :)Solo-rider skrev:Min første tur til Smia.
Gode vafler og hyggelig vertskap : - )
Hilste kort på KM og Evike + en kar på BMW som jeg ikke husker navnet på før jeg fartet videre i finværet.
Solo-rider skrev:Min første tur til Smia.
Hilste kort på KM og Evike + en kar på BMW som jeg ikke husker navnet på før jeg fartet videre i finværet.
Unnskyld til Gielas som jo faktisk også var der en stund, og også kjører BMW!evike skrev:Da håper jeg vi var nokså høflige, uten egentlig å vite hvem vi hilste på :)Solo-rider skrev:Min første tur til Smia.
Mannen på BMW heter forresten Bjørn, men er ikke medlem her på forumet.
Han på BMW'en var vel meg - vi hadde vel såvidt snakket sammen på minitreffet til Arctic Tiger?Solo-rider skrev:Min første tur til Smia.