Har begynt å få fin farge på anlegget jeg å, har rullet 700km nå, fått montert nye foldespeil og nytt høyere sete fra Touratech etter at bildet ble tatt

Ja, HAR jeg sagt at jeg gleder meg? Noe så sinnsykt!JLafton skrev:Hehe. Er såpass høy selv, så derfor valgte jeg den høye versjonen av setet for å ha mer skumm under baken, men får fint bekke fotplatene på bakken. Nærmer seg fort førstegangsservice nå, å det skal bli gøy å slippe ut alle potensialene i sykkelen
Var litt artig å se bilder fra Bømlo for en totning. Mor var fra Moster, så jeg har hatt noen sommerferier bortpå der. Og jeg kan godt skjønne at det er motardveier utpå øyno.TBI81 skrev:Bømlo er noe av de beste veiene jeg har kjørt på rundt her! Kun asfalt på hovedveiene, herlige små svinger og flott natur. Ikke busaveier akkurat - eller jo, ved første brua og området rundt der så (her kan det gå unna) - ellers mye småsvinger og "sådær" dekke. Herlig herlig motard-vei i alle fall. Jeg skal definitivt tilbake i nær framtid
Den øverste (Biltema) har jeg hatt lenge. Du MÅ løfte i sykkelen når du trakker på pedalen, eller så knekker ting.TBI81 skrev:MC løfter.
Holder det med en "offroad løfter"?
Eller bør jeg kjøpe en litt kraftigere en? Med festeøyer og shit.
BT
Kanskje litt mer sikkerhet i den største. Greit om sykkelen skal stå noen dager med hjul og greier av. hmm ..
Er depotstøtten bak gummiert på den armen/gaffelen som er nærmest svingarmen?TBI81 skrev:Gikk for cross-løftern jeg. Virker billig og grei. Satser på at den står stødig nok. Du har helt rett Daniel, jeg må finne fram gode gamle onkel vinkel (sliper) for å kunne dytte den rett inn under sykkelen. Men det er da fort gjort.
Handlet i samme runde et par bobbins. De måtte bare files litt ned på kanten for å få de tett inntill svingarmen.