I dag er det den store dagen hvor jeg endelig skal få prøvekjøre en Triumph Street Triple R. Det blir ikke lange turen da den er klin ny og kommer rett til forhandler fra leverandør. Men jeg ble lovet "et par kilometer". To kilometer var sikkert litt snaut, men noen lang tur blir det nok ikke. Nok til at jeg får testet sittestilling og draget i motoren etc. Samt litt dekksparking helt alene hvor jeg diskuterer litt med meg selv mens ingen selger etc. står og "pusher" på.
Får jeg godfølelsen i dag og jeg sitter godt samt er tilfreds med motoren så kliner jeg til. Om jeg tar denne hvite jeg skal prøvekjøre i dag eller om jeg bestiller en ny vet jeg ikke. Det kommer ann på om jeg blir enig med meg selv at jeg skal ha hvit.
I skrivende stund (uten å ha sett sykkelen med de forskjellige fargene live) så holder jeg en knapp på den hvite. Jeg synes den grå og sorte virker litt anonyme og at den hvite sier litt mer "her er jeg". kontrastene til det røde er også større.
Jeg TROR vertfall det var en Street Triple R det var dem fikk inn. Hvis ikke så blir det bestilling for jeg skal definitivt ha en "R" når jeg først går for en Street Triple.
Så hvis alt klaffer i dag så kanskje jeg får kjørt den inn før vinteren hvis høsten holder seg litt til