Jeg ilte innom heimen i går kveld og Haus Gestapo ytret sterke ønsker om å kjøre Kim-Il solo før jeg returnerte for å tjene penger til salt til grøten. I ren desperasjon over tanken på hvilke ulykker det kunne føre til så sprettet jeg et par kvitvins flasker med det håp for øye at hun ville være fyllesjuk kl 0630. Hun tåler veldig lite alkohol så jeg måtte som vanlig drikke for to.
Faenskapet var dessverre ikke dårlig.

Det gikk bra i 3 kryss, men rytmen i kjøringen var dårlig. Men OK, det gikk da an helt til kryss nr 4. Der skreik jeg brems. Og det gjorde hun så godt at hun likså godt gikk rett på snørra. Billisten som fikk meg til å skrike brems var et sånt rasshøl med bil til minst kr 768 000 men 11 kr til blinklyspære hadde han ikke penger til

Men penger til Autostradaskrikehorn hadde han tatt seg råd til ihvertfall og han hadde glemt å ta de beroligende pillene sine også.
Resultatet er litt knekt selvbilde for HG og ødelagt support for gearpedalen. I kveld heiv jeg henne ut på veien igjen og det gikk bra. Nå er planen å trene bremsing,bremsing og bremsing. Så hun må tidlig opp fremover for vi må øve i høyere hastighet enn P - plass fart. Geso sover lenge om morgenen og det er bra for han kæmper rett i øvingsområdet. Stakkars mann.