Samme her. Æ får jævli løs mage av JappLordShaft skrev:Å fy faen da.... Det er noe jeg har blitt alt for gammel til![]()
Mortenolb - Multistrada 950 S
- Jompa
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Re: MortenOlbs Rautetråd
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
-
OnlineBjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Liker ikke å si det, men må si meg enig med deg der Lordy :-)åLordShaft skrev:Å fy faen da.... Det er noe jeg har blitt alt for gammel til![]()
-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Kjenner du det knyter seg litt når du må si deg enig
Litt sånn appelsinhud i ræven følelsen? 

-
OnlineBjerknez
- Kontakt:
MhmLordShaft skrev:Kjenner du det knyter seg litt når du må si deg enigLitt sånn appelsinhud i ræven følelsen?

- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Dere ass!
Nå har dekka straks rulla 10 000 km.

Det betyr med andre ord at sykkelen har rulla ca. 45500km, og er bare 2500 igjen til ventilsjekk. Faen så fort kilometerne går når man pendler. :-)å Ventilsjekk hvert år kan bli en dyr affære. Håper de ikke må justeres.
Nå har dekka straks rulla 10 000 km.

Det betyr med andre ord at sykkelen har rulla ca. 45500km, og er bare 2500 igjen til ventilsjekk. Faen så fort kilometerne går når man pendler. :-)å Ventilsjekk hvert år kan bli en dyr affære. Håper de ikke må justeres.
-
- Kontakt:
Du har fortsatt noen gode km igjen på de dekkene der
Skal du ha samme dekkene igjen eller?
Note4

Skal du ha samme dekkene igjen eller?
Note4
- mortenolb
Tror jeg går tilbake til Angel GT. Liker kjøreegenskapene bedre på dem, og ikke den store forskjellen i antall kilometer.
-
- Kontakt:
Ja nå har jeg ikke prøvd Michelin dekkene, men kan ikke si meg annet en jævlig fornøyd med angel GT dekkene
Note4

Note4
- mortenolb
Det er på høy tid med nytt visir, og med bursdag i nærheten byr muligheten seg. Spørsmålet mitt er hva jeg skal gå for. Har jo litt lyst på sort visir pga at det ser bra ut. Problemet oppstår med at jeg stadig er ute og kjører i mørket. Så det er jo mest hensiktsmessig å ha et klart visir, men det ser kjedelig ut
Erfaringer og forslag til andre typer visir?

Erfaringer og forslag til andre typer visir?
-
- Kontakt:
Jeg har relativt mørkt visir, svart. Dark smoke heter det. Jeg kjører bare med dette. Å det er overraskende lyst å se gjennom. Vanskelig å forklare, du må nesten bare prøve selv om du har mulighet
Note4

Note4
-
OnlineBjerknez
- Kontakt:
Jeg har jo som du vet sotet visir til min Scuberth, og hvis du skal kjøre en del i mørket (om natten) så vil jeg fraråde deg å bruke dette. Jeg kjører jo ikke akkurat på natten, og om sommeren blir dte sjelden så mørkt at jeg nok kommer til å bruke noe annet enn det sotede visiret da jeg ikke kjører midt på natten, men vår og høst hvor det kan bli noen kveldsturer etter solnedgang så synes jeg det er ubehagelig å kjøre med sotet visir. Det funker ja, men man ser så mye bedre ut av det blanke.
Du kan evt. kjøpe deg et blankt visir, så kan du kjøpe Iridium visiret mitt inkludert pinlock (hvis du har Schuberth C3 Pro) for en billig penge?
Husker ikke hav jeg betalte, men sjekk nypris inkludert frakt og trekk fra halve prisen så er det ditt
Du kan evt. kjøpe deg et blankt visir, så kan du kjøpe Iridium visiret mitt inkludert pinlock (hvis du har Schuberth C3 Pro) for en billig penge?
Husker ikke hav jeg betalte, men sjekk nypris inkludert frakt og trekk fra halve prisen så er det ditt

- mortenolb
Har vurdert iridium, men det ser så teit ut på hvit hjelm. Ellers takk for tilbudet! Blir nok til at jeg går for dark smoke. Så får jeg heller hive på det jeg har når jeg vet jeg skal kjøre i mørket.
- DrGreve
- Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Er det opp til 59 eller over?Bjerknez skrev:Jeg har jo som du vet sotet visir til min Scuberth, og hvis du skal kjøre en del i mørket (om natten) så vil jeg fraråde deg å bruke dette. Jeg kjører jo ikke akkurat på natten, og om sommeren blir dte sjelden så mørkt at jeg nok kommer til å bruke noe annet enn det sotede visiret da jeg ikke kjører midt på natten, men vår og høst hvor det kan bli noen kveldsturer etter solnedgang så synes jeg det er ubehagelig å kjøre med sotet visir. Det funker ja, men man ser så mye bedre ut av det blanke.
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)
Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

-
OnlineBjerknez
- Kontakt:
Nå ble jeg jammen usikker, men hjelmen min er vertfall 58-59...