Spurte du Onsløv'en om september-treffet, forresten?
Ville være veldig hyggelig om han kom

Yes!!Globe skrev:Han hadde satt av helga.......til treff!! :=D>
Det er helt korrekt påpekt, Globe. Men for en Bergenser, så var ikke været etter regelboka hellerGlobe skrev:
En blid og hyggelig bergenser! Kremt, kremt...sjekk antrekk Onsløv, de skoene der er vel ikke helt i henhold til den uskrevne regelboka?![]()
Ja, vi fikk jo testet hvor "bra" denne var. Med direkte innslag på reléet, fant vi ut at det var best å huske på å parkere med gearet i friVi hilste og småsnakket litt om feiretur, vær og føre...slik en skal starte en konversasjon. Onsløv viste meg sin noe provisoriske startknappløsning som var mekket i løpet av dagen. Han hadde mistet "kontakten" med startknappen på Yamahaen, men dette var nå løst via en "kjapp-løsning"![]()
Kremt, va det nå det jeg sa?Globe skrev:AJ skrev:Spurte du Onsløv'en om september-treffet, forresten?
Ville være veldig hyggelig om han kom
Han hadde satt av helga.......til treff!! :=D>
Neida, ikke sær.....bare helt Globe, du hadde jo en cruiser som du polerte mer enn det du kjørte den..Globe skrev:Er på Kypros....har bil/Mc/Scooterutleie rett ved her vi bor. Var å sjekket forholdene på utleie, men må si at det de hadde ga meg mer lyst til å vaske og polere enn til å kjøre....og det blir vel litt sært??![]()
Globe skrev:Du sier noe Godtvoksen
...men jeg polerer fortsatt jeg
...cruiser gjør jeg også
Litt usikker. Må innrømme det...Gammelgutt skrev:Men er du trygg på innholdet i retten?.
Deksel, du lzmGlobe skrev:
![]()
Helst et som viser mage-platens effekt under kjøringKentR skrev:Regner med at det kommer noen filmsnutter fra tr.heim's traktene snart å da![]()