nesten for jævlig den uvirksom ut i Gaupen skal stå
Men når storm og snø blir borte og det bart på væga er
ska je atter iført hjælm og gamle tekstilklær
Suse rundt i bygda....om bære motor`n vil gå....

Er da både snill men grei jeg da ? Vasker henda når jeg har vært på do og greier. Sånn er det blitt etter å ha blitt oppvokstt i et delvis møblert hjem.Intruder skrev:Nabo med deg er vel noe vanskelig det...nesten alt jeg driver med er i strid med hva Pollti driver
med...
er ikke det vi skal påse at bedrives da???Intruder skrev:om det bedrives hor,drikk og slaveri
ArcticTiger skrev:Det er fint der utpå holmen Intruder, men frøkteli tungvint og seint å komma seg dit, høyeste fartsgrense de siste mila er vel 40kmt
![]()
Og utlenningen på det lokkale pommfrits-kokeriet er hyggelig og sørvis-mainded, han bærer ut jønk-fudden, isen og kaffen for deg hvis du vil sitta ute å ete
Du må jo bare finne noen på eget nivå å slåss med. Dere kan jo kaste tomme pilleesker på hverandre, kaste tomme 5 litringer på hverandre, pungtere rullatoren osv. Det er sikkert mye artig man fremdeles kan gjørePollti skrev:Slåssing er klientellet for gammel til. 64 forskjellige piller for å holde pumpa i gang og med stor fare for å tryne i rollatorene etter en 5 liter med smuglersprit så er aktiviten lav. Men Harry faktoren er skyhøy ! :-#