Har oppgradet bilradioen med DAB+. Eneste kanalen som er krystall klar uansett tuneller og fjell er Same Radio Karasjokka. Sikkert ingen dårlig kanal men jeg skjønner fint lite av de snakker om

Mudin er for kvinnfolkbikerdude73 skrev:....Ting er såpass gammelt at slik Mudin avløpsmidler ikke funker...
Det er lett å angre seg i ettertid, men uten mulighet for å lagre den innendørs, plassmangel osv så forstår jeg at slike gjenstander må vike. Hadde bare mine foreldre hatt en stor gammel gård, men masse låveplass. Da er det flere ting jeg skulle tatt vare påSuperMorten skrev:I 1988 kjøpte jeg en 1964 modell Boble, 1200. Mener det var 36 hk. Maxfart var 90, men det forutsatte medvind, nedoverbakke og sola i ryggenAt jeg kunne være så dum at jeg solgte den.. Solgte den året etter for 3000,-
Vel alt kan jo trimmes. Og montere turbo for eks på gammel bil kan jo være kult.SuperMorten skrev:I 1988 kjøpte jeg en 1964 modell Boble, 1200. Mener det var 36 hk. Maxfart var 90, men det forutsatte medvind, nedoverbakke og sola i ryggenAt jeg kunne være så dum at jeg solgte den.. Solgte den året etter for 3000,-
Jeg vil minne om at fysisk trening også har meget god effekt ved angst og ved depresjon. Hvis man har en av disse lidelsene føles det gjerne ekstra tungt å trene, men dersom man likevel kommer i gang er utbyttet som regel betydelig.