Hu fortjener det sikkert

Hadde faktisk tenkt meg en tur dit idag , men kona ville absolutt ha olja terrasser og møblement :knurrr. . . .Busa Trond skrev:![]()
Da ble det liten kose tur i dag ned til Holmsbu. Fint vær å kjøre i, men under stopp var det skarp vind hvis en ikke kom i le. Spiste på den fiskebua som ligger helt nede ved brygga i Holmsbu, der var det lunt å godt i sola.
Det var en god del mcer ute i dag, 10 - 12grader lå tempen på
Jeg stussa også et lite øyeblikk når jeg var ute og kjørte idagBusa Trond skrev:Bremset ned ved ei busslomme rett utenfor Holmsbu da jeg trodde det var deg jeg så, men den roden var i en annen farge.
Jeg surrer da ikkeBusa Trond skrev:Har du begynt å surre nå ojda
litt synd du ikke kom innom når du var så nære da.Busa Trond skrev:Bremset ned ved ei busslomme rett utenfor Holmsbu da jeg trodde det var deg jeg så, men den roden var i en annen farge.
Jaja.. nå fikk vi jo litt hjelmprat på turen vi kjørte sammen på påskeaften. Fin tur og godt du kom deg hjem med luft i dekkaSnikendeugle skrev:Jeg kan nå bekrefte Ojda at ja, jeg har samme hjelm som BusaTrond :)
Er du like fornøyd med din, Busa?
Busa Trond skrev:Jaja.. nå fikk vi jo litt hjelmprat på turen vi kjørte sammen på påskeaften. Fin tur og godt du kom deg hjem med luft i dekkaSnikendeugle skrev:Jeg kan nå bekrefte Ojda at ja, jeg har samme hjelm som BusaTrond :)
Er du like fornøyd med din, Busa?Når jeg kikket over noen av bildene fra turen hadde jeg nok foreviget deg i en merkelig posisjon og uttrykk i ansiktet
Tror vi skal bli skikkelige uvenner før jeg legger ut det bilde
Den har vært i oppkjørselen min ogsåCarpa skrev:Norges vakreste motorsykkel :-) Min sorte perle måtte også hjemme seg bort i garasjen da jeg hadde besøk av denne, den ble liksom så matt og trist ved siden av
Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk
Carpa skrev:Norges vakreste motorsykkel :-) Min sorte perle måtte også hjemme seg bort i garasjen da jeg hadde besøk av denne, den ble liksom så matt og trist ved siden av
Kjærlighet gjør deg blindojda skrev:Carpa skrev:Norges vakreste motorsykkel :-) Min sorte perle måtte også hjemme seg bort i garasjen da jeg hadde besøk av denne, den ble liksom så matt og trist ved siden av
Nobody puts "Tigern" in a corner
Flott, det må jo bety at det er ekteCarpa skrev:Kjærlighet gjør deg blindojda skrev:Carpa skrev:Norges vakreste motorsykkel :-) Min sorte perle måtte også hjemme seg bort i garasjen da jeg hadde besøk av denne, den ble liksom så matt og trist ved siden av
Nobody puts "Tigern" in a corner
Bare kom du Intruder, om jeg ikke har et kunstnerisk forhold til geitIntruder skrev:Geitbukken som Nils og jeg hentet ved Tyrifjorden er død , vet du om flere uti der...?
Jeg vet om en , men den..![]()
..vil vel itte gå inngjerdet...
Kjører dere triumph? Stakkars folk... :-)å nei vent littojda skrev:Ikke bare "tre Tigere på samme plassen Busatrond, men jammen hadde de riktig farge alle sammen![]()
Fine bilder Trond