MrPitlane skrev:Vært ute på en tur i solskinnet og nyter det milde vårværet
Ble 15 mil og to kaffekopper underveis.
Hvor tok du turen?
MrPitlane skrev:Vært ute på en tur i solskinnet og nyter det milde vårværet
Ble 15 mil og to kaffekopper underveis.
Det fjerner jo alt annet av møkk, så selvfølgeligSnikendeugle skrev:WD40
Hva gjør du her ? Eller der blir vel riktigere, sjøl er jeg "bare" på ca 70 `n.Olav K skrev:Idag har jeg ikke gjort noe annet med MCen min, enn å tenke på den. Siden jeg er ca på 71* Nord, blir det ikke noe annet. Håper og ber om at det er litt godvær igjen neste helg når jeg er hjemme igjen fra jobbLet it be, please!
Jompa skrev:Hva gjør du her ? Eller der blir vel riktigere, sjøl er jeg "bare" på ca 70 `n.Olav K skrev:Idag har jeg ikke gjort noe annet med MCen min, enn å tenke på den. Siden jeg er ca på 71* Nord, blir det ikke noe annet. Håper og ber om at det er litt godvær igjen neste helg når jeg er hjemme igjen fra jobbLet it be, please!
Ble visst tur i nærområdet i stedet for, med kaffistopp hos Sandnes mc. Men hadde en tur til Egersund igår. Nydelig vær! .Tomgsx-r skrev:Dette ville jeg vært med på, litt omvei når jeg bor i Egersund men det hadde ikke vært noe problem, om jeg ikke hadde hatt lekkasje i gaffelbeina![]()
Gjerne det ikke har mye og si da lekkasjen ikke er veldig stor
Jeg møtte deg, trolig rett etter at du hadde kjørt ut på E18, rett før kl 11.SuperMorten skrev:Kjørt 20 mil
Sent from my iPhone using Tapatalk
Så bra!Pyttis skrev:Idag har jeg tatt ut sykkelen for sesongen, lykke!![]()
Hun startet på første forsøk og det var helt fantastisk å være ute på to hjul igjen
Ninja jo! NicePyttis skrev:Idag har jeg tatt ut sykkelen for sesongen, lykke!![]()
Hun startet på første forsøk og det var helt fantastisk å være ute på to hjul igjen
Ninja er ju de finestePyttis skrev:Ninja jo! NiceJeg har Ninja selv
![]()
Er det 250R?
Ikke umulig. Jeg kom på i rundkjøringen ved Undrumsdal/Horten. Kjørte mot Oslo.Banditmannen skrev:Jeg møtte deg, trolig rett etter at du hadde kjørt ut på E18, rett før kl 11.SuperMorten skrev:Kjørt 20 mil
Sent from my iPhone using Tapatalk