Til spørsmålet:
Kjører slik veldig fint i full kontroll, fordi sykkelen er lett og tar lite plass. Det er veldig enkelt å dømme hvor stor plass sykkelen tar i det jeg vingler i mellom bilspeilene.
Vil Ikke si at med liten sykkel så kan du lanesplitte så mye du vil. Det ligger litt guts og trening i bakgrunn som jeg tipper kommer godt med :)
Jeg har per dags dato aldri touchet en bil, annet enn mitt speil som kom såvidt borti speilet på en varebil når jeg "tråkket" sykkelen forbi i en veldig tight kø. Jeg ble bare vinket videre av sjåføren når jeg stoppet pg fikk øyekontakt.
Lanesplitting ligger på en solid 2. Plass over beste sykkelgleder, etter svingkjøring :)
Joda, du har helt sikkert trent mye på dette og det ser jo også ut til at du kjører i mer eller mindre tett trafikk hver dag og da blir det jo mye tid og spare sett over tid. Sykkeltypen du har bidrar jo også til mer småaktiv kjøring i tett trafikk.
Bra du behersker dette snikendeugle!
Jeg håper virkelig du har stålkontroll på dette for det er ikke mer enn 6-7 år siden jeg så en buss som kjørte over en syklist som veltet i veibanen. Bussen kjørte heldigvis kun over sykkelen, men når jeg så hvor nær denne syklisten var døden ble jeg nesten litt kvalm. Hvem som hadde skylden vet jeg ikke, men det er jo ikke veldig relevant egentlig. Kom til å tenke på akkurat denne situasjonen når jeg så videoen din. :-)å
Om ikke jeg har hatt MC lappen mer enn ca. 2mnd. så har jeg kjørt ekstremt mye bil de 20 årene jeg har hatt billappen og da er det en del ting man har opplevd i trafikken som man tar med seg videre på godt og vondt.
Men å måle muskler med deg med tanke på lanesplitting skal jeg ikke, den saken er helt klar!