Cutless sin blogg
Re: Cutless sin blogg *Definitivt kjøpt Hypermotard!"
sinnsykt vakker sykkel Cutless.... flotteste nakensykkelen uten tvil
svart er også kult

Katalysator er en kul ting som ikke bør skjules
- Cutless
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
God morgen og tusen takk Zadnez! Jeg håper vi får tatt en liten kjøretur neste år ogsåZadnez skrev:sinnsykt vakker sykkel Cutless.... flotteste nakensykkelen uten tvilsvart er også kult

- freddy123
- Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
Jada jeg har matt svart lakk, men jeg får en fin finish når jeg har tørket sykkelen også, visst jeg ikke tørker så hender deg jeg går slike waterspots etter der dråpene har ligget.LordShaft skrev:Freddy, bare et spm... Har du matt lakk på sykkelen din?
Har en bekjent her i Bergen som har en HD som er matt svart... Der ser du tydelig kvite renninger eller hvordan jeg skal forklare det, nesten som falming eller lignende.... Ikke noe pent. Dog kjenner jeg ikke til vaskerutnine hans
Note 4
Har han du kjenner lakka sykkelen sin selv så er det vel ikke samme kvaliteten på lakken kanskje ?
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Men nå har det vel seg slik at Cutless fortalte at han hans sykkel hadde klarlakk over det matte og da forsvinner jo problemstillingen vi snakker om her. Så lenge det er klarlakk over så kan det poleres/rubbes etc.
- Cutless
Jeg tror faktisk de fleste matte OEM lakktyper idag er med klarlakk, og at det er klarlakken som gir den matte finishen. Skal ikke se bort ifra at det er tilfelle på din sykkel å. Så dessverre så kan man fremdeles ikke polere/rubbe, men i teorien så skal det være tilnærmet like sterkt som vanlig lakk ihvertfall.
-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Re: Sv: Cutless sin blogg *Definitivt kjøpt Hypermotard!"
Feil.... Selv om det er klarlakk over kan du ikke nødvendigvis polere og rubbe slik en er vant med på vanlig lakkBjerknez skrev:Men nå har det vel seg slik at Cutless fortalte at han hans sykkel hadde klarlakk over det matte og da forsvinner jo problemstillingen vi snakker om her. Så lenge det er klarlakk over så kan det poleres/rubbes etc.
Note 4
- Bjerknez
- Kontakt:
Re: Sv: Cutless sin blogg *Definitivt kjøpt Hypermotard!
hmmm...LordShaft skrev:Feil.... Selv om det er klarlakk over kan du ikke nødvendigvis polere og rubbe slik en er vant med på vanlig lakkBjerknez skrev:Men nå har det vel seg slik at Cutless fortalte at han hans sykkel hadde klarlakk over det matte og da forsvinner jo problemstillingen vi snakker om her. Så lenge det er klarlakk over så kan det poleres/rubbes etc.
Note 4
Skal se om jeg finner et ørlite område på sykkelen jeg kan prøve og rubbe, slik at jeg får svar på dette en gang for alle

Cutless sin blogg *Definitivt kjøpt Hypermotard!"
Kult bilde av Hypermotarden på den offisielle Instagramkontoen til Ducati i dag. :-) Bruker: ducatimotor.
Sent from my iPod touch using Tapatalk
- Cutless
Enig :)
Det var denne du mente ? : http://instagram.com/p/weAGSOo5Qi/?modal=true" onclick="window.open(this.href);return false;
Det var denne du mente ? : http://instagram.com/p/weAGSOo5Qi/?modal=true" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bjerknez
- Kontakt:
Dæven som jeg gleder meg til våren nå! :-)å
Da kjører vi inn i solnedgangen med to nye sykler

Da kjører vi inn i solnedgangen med to nye sykler

Jeeepp! Var det jeg tenkte på :-) God stemning.Cutless skrev:Enig :)
- Cutless
Den som venter på noe godt... Men PMS'n er ok nå - det føles så lenge til våren er her så hele greia med ny sykkel og tørre veier blir for abstrakt. Jeg tenker det blir værre i januar...
- Bjerknez
- Kontakt:
Våren er like rundt hjørnet nå CutlessCutless skrev:Den som venter på noe godt... Men PMS'n er ok nå - det føles så lenge til våren er her så hele greia med ny sykkel og tørre veier blir for abstrakt. Jeg tenker det blir værre i januar...

- Cutless
Nja. 2 måneder og 8 dager til gjennomsnittstemperaturen holder seg over 0 grader - hvis været blir omtrent likt som i fjor (noe som er vanlig).
Men har ihvertfall en god dose MC-injeksjon planlagt for i morgen: http://www.cyclenews.com/305/27339/Raci ... Event.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Men har ihvertfall en god dose MC-injeksjon planlagt for i morgen: http://www.cyclenews.com/305/27339/Raci ... Event.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
- freddy123
- Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
Godt å se det er flere som sliter med pms ja :), men blir jo en fin planleggings tid da rekker å finne ut av ting man kanskje tror man kommer til å trenge osv, , men er enig med deg jeg vil ha sommer og sol nååå :)
- Cutless
Hehe - hjelper å ha det vondt sammen
Har handlet visir og bagasje nå. Mangler MC-støvler og litt små snacks som tank beskyttelse etc. Prøver å spre ut kjøpene litt så man har noen små gleder her og der :)

Har handlet visir og bagasje nå. Mangler MC-støvler og litt små snacks som tank beskyttelse etc. Prøver å spre ut kjøpene litt så man har noen små gleder her og der :)
Jeg har noe i posten hele tiden omtrent, fikk bakdekket mitt i dag pr4, og montert fordekket. Venter på tankpad og et eller annet som jeg har glemt, når alt er kommet får en titte etter noe annet, eller gå ut i garasjen og polere litt, viktig å starte den av og til også.
Yamaha Mt-10 '17 Ariel Red Hunter 500 37
- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Å starte den av og til skaper vel bare kondens?Tonys skrev:Jeg har noe i posten hele tiden omtrent, fikk bakdekket mitt i dag pr4, og montert fordekket. Venter på tankpad og et eller annet som jeg har glemt, når alt er kommet får en titte etter noe annet, eller gå ut i garasjen og polere litt, viktig å starte den av og til også.

Tja, måtte bytte kammer på fzx'n min i sommer, stått for lenge og oljefilmen blitt borte.
Denne stod riktignok et år.
Denne stod riktignok et år.
Yamaha Mt-10 '17 Ariel Red Hunter 500 37
-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Så lenge den står i oppvarmet garasje og blir startet å får kjørt seg varm så skal ikke det være noe problem med kondens. Men små korte oppstarter i kald garasje ville jeg prøvd å unngått jamortenolb skrev:Å starte den av og til skaper vel bare kondens?Tonys skrev:Jeg har noe i posten hele tiden omtrent, fikk bakdekket mitt i dag pr4, og montert fordekket. Venter på tankpad og et eller annet som jeg har glemt, når alt er kommet får en titte etter noe annet, eller gå ut i garasjen og polere litt, viktig å starte den av og til også.

- Cutless
Hvis jeg hadde hatt sykkelen i en garasje, og jeg kunne gått ut å dulla med den når det passet meg så hadde PMS'n vært så og si fraværende 

- Bjerknez
- Kontakt:
Får ønske deg en garasje til jul daCutless skrev:Hvis jeg hadde hatt sykkelen i en garasje, og jeg kunne gått ut å dulla med den når det passet meg så hadde PMS'n vært så og si fraværende

Husk at følelsene kommer fort når man heller i seg Jeger

- Cutless
Saft som vi Trøndere kaller det :)Bjerknez skrev:Får ønske deg en garasje til jul daCutless skrev:Hvis jeg hadde hatt sykkelen i en garasje, og jeg kunne gått ut å dulla med den når det passet meg så hadde PMS'n vært så og si fraværende![]()
Husk at følelsene kommer fort når man heller i seg Jeger
- Cutless
For de med alvorlig PMS så har jeg ypperlig lesestoff å anbefale: http://en.wikipedia.org/wiki/Bicycle_an ... e_dynamics" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bjerknez
- Kontakt:
Appropo PMS...
Må man, så må man...

Må man, så må man...