Lurer på om jeg skal støvsuge huset eller ta en tur med Kawaen....

Her er det sol og 18 grader idagMisha skrev:God tur! :-)
Her regner det småjævler og tollekniver, og yamaha'en er ute av drift anyway. Venter på nye bakhjulslagre...
Har permanent 10 ukers kuponger inne (samme kupongen har nå gått i ca. 23 år).AJ skrev:Akkurat nå for litt siden leverte jeg Lotto-kupongen og ser fram til å innkassere en solid milliongevinst om noen få timer![]()
![]()
Akkurat nå tenker jeg da at det fort kan bli kjøp av en MC til som jeg kan glede meg til å bruke når 2012 sesongen forhåpentlgivs er i gang etter en kort snøfattig og ikke for kald vinter...
Men akkurat nå er vel alt dette en smule for mye å håpe på...
Da var det nok deg jeg så gjennom Heradsbygd ved 5 tida i efta.biker7 skrev:Akkurat kommi meg hjem igjen til Solør fra Kr.sund. Utrolig heldig med været. Ei skikkelig skur og bløt asfalt de siste 10milene, men ellers tørt og god temperatur. 120mil unnagjort i helga
Bra at bare Svein 2 så deg da og ikke UP..Svein2 skrev:Da var det nok deg jeg så gjennom Heradsbygd ved 5 tida i efta.biker7 skrev:Akkurat kommi meg hjem igjen til Solør fra Kr.sund. Utrolig heldig med været. Ei skikkelig skur og bløt asfalt de siste 10milene, men ellers tørt og god temperatur. 120mil unnagjort i helga
I hvertfall lik Kawazaki med turoppakning, litt over 70km/t i 60 sona så jeg.