Nudler med kattehår styrer jeg GLATT unna!

Egentlig går det vel ikke an å være allergisk mot nudler. De røyter jo ikke !!!

Sånn går det når man konser seg om tyske dænseband rescarh til årest happiends på Toten... Eller var det Hadeland? Eller samme greia?Ragnhild skrev:Er redd for det jaAJ skrev:Eller...![]()
Hvordan var det med disse kattene igjen...![]()
På grillen som del av kinamaten....![]()
Eller har jeg gått glipp av noe igjen...
mekkern skrev:du eller hu som får pilsen?????
Du mente vel ikke at fru AJ skulle grille støvsugeren, og la Cheron få allergiske reaksjoner på tyrefektingen til Ragnhild??? :splglAJ skrev:Delikate kattekjøttstrimler på grillen?Ragnhild skrev:Er redd for det jaAJ skrev:Eller...![]()
Eller jeg gått glipp av noe...
Misha skrev:Trodde det var bikkjene som var mest pop å putte i grytene i kina. Og rotter. Og slanger...
Vi kan jo alltids flambere kattekreket. Det er visst en flammekaster i omløp her...AJ skrev:Delikate kattekjøttstrimler på grillen?Ragnhild skrev:Er redd for det jaAJ skrev:Eller...![]()
Slangen er det dumt å grille. Den kan det bli bruk for når Ragnhild setter fyr på stuegardineneGSXR skrev:Misha skrev:Trodde det var bikkjene som var mest pop å putte i grytene i kina. Og rotter. Og slanger...Det burde bli interessant å komme på grillfesten til AJ
Det viste seg å være oldemora til AJ. Og henne skal vi i hvert fall ikke grille. Da går jo AJ glipp av pensjonen.Misha skrev:Vi kan jo alltids flambere kattekreket. Det er visst en flammekaster i omløp her...AJ skrev:Delikate kattekjøttstrimler på grillen?Ragnhild skrev:Er redd for det jaAJ skrev:Eller...![]()
Min tyrefektingJalmar skrev:Du mente vel ikke at fru AJ skulle grille støvsugeren, og la Cheron få allergiske reaksjoner på tyrefektingen til Ragnhild??? :splglAJ skrev:Delikate kattekjøttstrimler på grillen?Ragnhild skrev:Er redd for det jaAJ skrev:Eller...![]()
Ja det blir ikke mange krypdyr igjen i skogene på hadeland...GSXR skrev:Misha skrev:Trodde det var bikkjene som var mest pop å putte i grytene i kina. Og rotter. Og slanger...Det burde bli interessant å komme på grillfesten til AJ
Ettersom jeg har forstått, skal visst syklene parkeres i stua. Og da gjør det jo ingenting.cheron skrev:Blir det ikke vanskelig å fange pus da når det buldrer inn en haug sykler på tunet da???
Grevling på taket da mon tro?Misha skrev:Ja det blir ikke mange krypdyr igjen i skogene på hadeland...GSXR skrev:Misha skrev:Trodde det var bikkjene som var mest pop å putte i grytene i kina. Og rotter. Og slanger...Det burde bli interessant å komme på grillfesten til AJ