Nå veit ikke jeg hvor mye en løk er.
Men siste reimbytte inkl. reimer kostet meg 1700 kr hos Løvaas.
Erfaring med Ducati 848 eller 899 Panigale?
Re: Erfaring med Ducati 848 eller 899 Panigale?
Har ikke vært plaget med det på mine, etterfyller ca 1 l pr sesong.ZZR-Erling skrev:Ducati slurper olje.
Re: Erfaring med Ducati 848 eller 899 Panigale?
Hvorfor betaler du 7 løk mindre?simpson skrev:Nå veit ikke jeg hvor mye en løk er.
Men siste reimbytte inkl. reimer kostet meg 1700 kr hos Løvaas.
Re: Erfaring med Ducati 848 eller 899 Panigale?
Som jeg sa, hvor mye er en løk?
Jeg betaler med norske kroner.
Reimene koster ca 700-800 NORSKE KRONER, og verkstedet fakturerer 1 arbeidstime.
Men kan jeg betale med løker, er det samme for meg.
Jeg betaler med norske kroner.
Reimene koster ca 700-800 NORSKE KRONER, og verkstedet fakturerer 1 arbeidstime.
Men kan jeg betale med løker, er det samme for meg.
Re: Erfaring med Ducati 848 eller 899 Panigale?
bzzlink skrev:Kjørte 848 EVO i 3 sesonger.
Synes fortsatt at den er penere enn Panigale, men meg om det.
848 skal ha rembytte annethvert år. Det koster 7-8 løk. Han Italieneren med brevvekt vant de fleste diskusjoner. Så delene er mer lette enn holdbare, og har en helt hinsides kg pris :)
Det sier seg selv at å putte 500ccm i hver sylinder og sette rødmerkinga på 12500 o/min blir gøy!
Så, det koster mer, men er verdt det. Skal du vøre fornuftig, så burde man jo strengt tatt ikke kjøpe sykkel i det hele tatt...
Hvis du betalte 7- 8 k regner jeg med at det inkluderte ventiljustering også.
Betalte kun rundt et par tusen for reimbytte da jeg hadde ducati.
Kjører: Ducati 999R
Tidligere: Mv Agusta F4 750 S, Ducati 748 S og 1098, Kawasaki 636 Ninja
Tidligere: Mv Agusta F4 750 S, Ducati 748 S og 1098, Kawasaki 636 Ninja