Idiotene som gir oss dårlig rykte

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6996
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: Idiotene som gir oss dårlig rykte

Legg inn av Jompa »

Bjerknez skrev: Hvis man går ut fra det Jompa skriver så kan vel kanskje de fleste av oss være enige om at oppførselen til denne motorsyklisten var en litt flau lesning. Det er vel ganske opplagt at denne motorsyklisten irriterte på seg/skremte flere bilister i denne køen. Hvordan tror man da disse bilistene vil reagere i neste kryss på andre motorsyklister som kanskje er litt mer uskyldige?

Så vidt jeg har lest så er det vel kun Supersic som har skrevet at han "driter fullstendig i 10'åringer" og derfor er det grunnlag nok til at jeg kan påberope meg rettigheten til å mene at Supersic er en av dem som gir oss dårlig rykte.

Så at en høy lyd i noen tillfeller kan bane vei for oss er jeg rimelig sikker på, men det er stor forskjell fra og bli hørt og å bli oppfattet som en total bølle og dermed påberope seg og ikke minst andre motorsyklister et dårlig rykte.

Enig med deg Bjerknez, helt enig for en gangs skyld.
For min del kan folk kjøre med "bråkepotter" så mye de vil, eller helt uten lydpotter.
Det er ikke at man har mye lyd som avgjør om man er idiot eller ikke, men måten man bruker lyden på.
Har selv eksosanlegg som ligger over dagens norm ift støykrav, men trenger ikke å ruse sykkeln til turtallsperra for å
gjøre noen oppmerksom på min eksistens av den grunn.
Som tullingen i første innlegg gjorde.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
Juicebox
Innlegg: 849
Registrert: 11 mai 2015, 23:46
Motorsykkelen din: -

Re: Idiotene som gir oss dårlig rykte

Legg inn av Juicebox »

With great power comes great responsibility. Størrelsen har ikke noe å si, det handler om hvordan man bruker den...
Idiot i første innlegg.

KevinmsR6
Innlegg: 830
Registrert: 06 jun 2016, 10:23
Motorsykkelen din: Yamaha YZF R1 2008 raven edition

Re: Idiotene som gir oss dårlig rykte

Legg inn av KevinmsR6 »

[quote="Juicebox"]With great power comes great responsibility. Størrelsen har ikke noe å si, det handler om hvordan man bruker den...
Idiot i første innlegg.[/

:lol :twothumbs:
Den som har begge beina plantet på jorda står stille. :lol

Svar