Meget pen. Fargen minner også litt om den Volvo hadde på noen 164-modeller, for flere 10-år siden. En kompis hadde en original 164 der han sveiset igjen de bakerste siderutene, monterte hi-jackers, 3 stk 1.5 meter lange antenner, laksetrapp i bakruta, og fikk lakkert eller klistret på en svær tiger eller et annet kattedyr på panseret. Hærverk sett i ettertid, men ikke den gang.. Antakelig 1982-1984.TGR skrev: 27 okt 2019, 22:10Joda, man kan jo selge privat. Men da får man gjerne litt mindre enn hva en forhandler får.Rune75 skrev: 27 okt 2019, 21:50 Du kan jo selge den privat og putte opptil 80k ekstra i lomma. Er ikke det et alternativ ? Får gjerne bedre pris på nybilen også når du ikke skal ha innbytte.
Akkurat nå ligger det 579 stk XC60 på Finn. 79 av dem er samme årsmodell som min. Prisene varierer fra 363 til 149 k. De som er gått omtrent like langt som min, ligger priset mellom 250 og 300.
Men så er det jo et annet problem, og det er levering av ny el-bil. Det er vel kun Golf pluss en svindyr Kia som kan leveres umiddelbart, etter som jeg forsto. Jeg vet ikke om jeg gidder så mye pes og usikkerhet, masse pruting, leite etter en bil jeg vil ha, osv.
Kan vel like gjerne bare slå meg til ro med Volvoen. Fin bil. Her er bilde av den da jeg kjøpte den :)
Skjermbilde 2019-10-27 kl. 22.07.05.png
Men, den xc60'en var veldig fin.
(Nei, skal ikke kjøpe bil. Har to Toyota fra hhvis '95 og '00.)