Gammelgutts gjøren og laden.

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Pollti

Re: Gammelgutts gjøren og laden.

Legg inn av Pollti »

Den blir levert på døra. Kommer vel bare 17 mai er unnagjort.

mekkern
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.

Legg inn av mekkern »

Har ei ny pakke på gardermoen nå-Lurer på om den blir liggende med streiken på godsterminalene? :scratch
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

I dag ankom godteripakken fra Korea, det tok femten dager. Og det er minst dobbelt så raskt som Mizzuki presterer på deleleveranse. Har fått time neste uke hos Lillebror MC, og får igjen sykkelen på to dager. Å som jeg gleder meg, da blir det snart lunchtur til Setesdalen.

Er litt rundt og kikker på sykler om dagen, leter etter 600-800 ccm, to sylindre, setehøyde under 80cm men ikke custom. Fikk prøve en Honda Shadow 125 i kjøregården på kjøreskolen jeg brukte da jeg tok førerkort. Nei takk, det var ikke sittestilling for meg. Problemet er setehøyde og sittestilling, må sitte nogenlunde rett i ryggen. Jeg heller nok mest imot BMW f650gs, den er visst bygget for meg. :prop:

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Gammelgutt skrev:I dag ankom godteripakken fra Korea, det tok femten dager. Og det er minst dobbelt så raskt som Mizzuki presterer på deleleveranse. Har fått time neste uke hos Lillebror MC, og får igjen sykkelen på to dager. Å som jeg gleder meg, da blir det snart lunchtur til Setesdalen.

Er litt rundt og kikker på sykler om dagen, leter etter 600-800 ccm, to sylindre, setehøyde under 80cm men ikke custom. Fikk prøve en Honda Shadow 125 i kjøregården på kjøreskolen jeg brukte da jeg tok førerkort. Nei takk, det var ikke sittestilling for meg. Problemet er setehøyde og sittestilling, må sitte nogenlunde rett i ryggen. Jeg heller nok mest imot BMW f650gs, den er visst bygget for meg. :prop:
I går var jeg på GMS på Gjøvik og forelsket meg i en Triumph Speedmaster 900,2007 modell kjørt
under 10.000 km. :thumleft Pris 99.000 ++ :=D> ?
Men er jo i et forhold med Intruder,og vil helst ikke være utro.... :mc2
Men en liten flørt/prøvekjøring. :prop: :jada:
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
tagesk
Motorsykkelen din: 2011 BMW R1200GS-A
Kontakt:

Legg inn av tagesk »

Gammelgutt skrev:Jeg heller nok mest imot BMW f650gs, den er visst bygget for meg. :prop:
Da er vel saken grei, skulle jeg tro.
Jeg har en venn i Sveits med en slik (800cc).
Han er meget, meget fornøyd.

[TaSK]
Oslo øst
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

I dag har jeg prøvekjørt en Kawasaki ER6N, gikk bra, grei sittestilling men satt ikke så godt på den som på 650gs.

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

Leverte Il Tempo på verkstedet onsdag, ringte idag for og høre hvordan det gikk, men de har ikke begynt på den. Blir pisse sur om jeg ikke får den tilbake før neste helg. :ills ](*,)
Sist redigert av Gammelgutt den 29 mai 2010, 00:12, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Globe
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Hmmm...det er fredag...i dag.. ;e men det var vel da forrige fredag :oh erre muulig!! :oh Du får stikke innom en gang om dagen, være et skikkelig masehue....så blir det vel fortgang tenker jeg!

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

Trykkleif, leverte sykkelen på onsdag.

Duville
Motorsykkelen din: Honda --700-

Legg inn av Duville »

Gammelgutt skrev:Trykkleif, leverte sykkelen på onsdag.
--- På onsdag møtte jeg 2 stykker på sykkel, - vest av Mjøsa - hvor en av dem hadde en knallgul hjelm - en virkelig knallgul hjelm - kan det ha vært GG på vei til verkstedet?

Rottenikken
Motorsykkelen din: Yamaha

Legg inn av Rottenikken »

Gammelgutt skrev:Leverte Il Tempo på verkstedet onsdag, ringte idag for og høre hvordan det gikk, men de har ikke begynt på den. Blir pisse sur om jeg ikke får den tilbake før neste helg. :ills ](*,)
..hehe, du må nok satse på odrentlig kvalitet gammern´, Yamaha, heter det :D
Veien er viktigere enn målet.

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

Duville skrev:
Gammelgutt skrev:Trykkleif, leverte sykkelen på onsdag.
--- På onsdag møtte jeg 2 stykker på sykkel, - vest av Mjøsa - hvor en av dem hadde en knallgul hjelm - en virkelig knallgul hjelm - kan det ha vært GG på vei til verkstedet?
Nei det var ikke meg du møtte, det begynner jo å bli endel gule hjelmer å se i trafikken.

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

Rottenikken skrev:
Gammelgutt skrev:Leverte Il Tempo på verkstedet onsdag, ringte idag for og høre hvordan det gikk, men de har ikke begynt på den. Blir pisse sur om jeg ikke får den tilbake før neste helg. :ills ](*,)
..hehe, du må nok satse på odrentlig kvalitet gammern´, Yamaha, heter det :D
Men Yamaha har ikke noen modell som jeg kunne tenke/passer meg. Naken, to sylindre, opprett sittestilling og setehøyde under 800mm. TDM er for stor og for dyr.

Av de sykler jeg har prøvekjørt eller prøvesittet er BMW f650gs den som passer meg best. Og den har nyttelast så det holder også.

Har prøvesittet Suzuki Gladius som har oppgitt setehøyde på 785mm, men pga. setefasongen virket den for høy. Den nye Honda Shadow vt750s ser ut til å ha en grei sittestilling og setehøyde, men det er ikke helt min stil og så er det for lite nyttelast. :scratch

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

I dag har jeg et lite jubileum; 1 år siden jeg fikk førerkort kl A. Det har bare blitt 28000 km, pga. litt problemer med Il Tempo.

2008; 26000 km
2009; 32000 km
2010; 6000 km

Brukeravatar
Globe
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Gratulerer :[-o< :[-o<
Synd du ikke kan markere dagen med en "paradetur" og at du og II Tempo må feie dagen hver for dere.

Svar