Tja...
hva
skal man og hva
kan man si...
Skal vi ikke bare glemme begrepet kolonnekjøring og tolkningen av dette og heller glede oss til å møtes for å kjøre tur
sammen?
Det er sent, jeg har vært på et møte i kveld hvor langt viktigere ting (for oss her hjemme i hvert fall...) har vært tema og synes denne diskusjonen om kolonnekjøring begynner bli mer splittende enn samlende, for å si det slik.
Som
Evike nevnte i denne eller en annen tråd tidligere, nemlig at vi trives veldig godt i lag på treff. Så la nå ikke
det bli skadelidende i denne diskusjonen. La oss legge denne kolonnedebatten død i denne omgang og ha som som utgangspunkt at vi skal på tur sammen og at vi vi skal ha en fin tur uten tanke på rigide kjøreregler andre enn de som Trafikkreglene ber oss følge.
Selve kjøringen skal vi nok greie å organisere til beste for alle uten at noen skal føle at de blir med på noe de ikke ønsker. Å kjøre MC handler om frihet, folkens! Frihet til å ferdes langs veien slik man ønsker og frihet til å nyte turen på egne premisser.
Så kan vi heller snakke om våre gode opplevelser på avtale stoppesteder.
Vi behøver vel strengt tatt ikke gjøre ting vanskeligere enn dette.
Jeg er litt trøtt og sliten etter kveldens litt alvorstunge møte og orker ikke komme med flere gode grunner for at alle her på MCsiden.no er velkomne på tur, annet enn at jeg blir
svært gjerne med alle jeg var heldige å møte på Randsfjordentreffet på tur igjen!