Ja, man e da opptatt av sikkerhet. Men det var de 4 siste ordene i ditt forrige innlegg som fikk mæ inn i de riktige tankebaner. Takkmekkern skrev:jaggu rakk du redigere inn damene i vest før meg..

Ja, man e da opptatt av sikkerhet. Men det var de 4 siste ordene i ditt forrige innlegg som fikk mæ inn i de riktige tankebaner. Takkmekkern skrev:jaggu rakk du redigere inn damene i vest før meg..
JohnnyTh skrev:Dessuten slipper jeg å være redd for at det ser ut som jeg er på veil til Blue Oyster Bar:)
:=D> Er ikke en dritt som skal overlates til individet lengre - alt skal sikres & dobbelsikres med mer eller mindre tekniske sikkerhetsgrep. Resultatet blir at folk ikke tenker selv lengre men forventer at "ettellerannet" skal være på plass eller gjort av øvrigheten for å sikre dem. Det er bare te' pakke seg inn i bobleplast og kjøpe esel & kjerre....mekkern skrev:Det ultimate må da være påbud om at alle kjøretøy lakkes i denne farge...enda mer "effekt" og hvis det kan hindre 1 ulykke må det da vel være værdt det????eller?? hæ??? kan jo redde noen??? da kan det vel ikke stå på penger til lakk? hæ??hæ???siden noen kjøretøy bare gjør 40kmh spærrer vi alle på det-det vil jo redde liv-er ikke et liv værdt dette da???hæ-HÆÆÆÆ????
å daue mens du bedriver sport er visst akseptert da..
Jeg spyr snart på "sikkerhetens" alter..Vi overlever ikke uansett-Vi er født for å daue.
He, he... Klassik "høna eller egget"...jhn skrev:[klippe...]
Geir sa:
"Resultatet blir at folk ikke tenker selv lengre men forventer at "ettellerannet" skal være på plass eller gjort av øvrigheten for å sikre dem"
Æ trur det like ofte e motsatt rekkefølge, som en følge av at for mange slutter å tenke, kommer øvrigheta med ettellerannet pålegg.
Det her blir jo bare værre og værre, først slutter noen å tenke, så kommer det ettellerannet pålegg, så slutter resten resten av oss å tenke.
innbyggerne har blitt "institusjonerte"..det begynner i barnehagen med spesialsand og fallfrie klatrestativ-rett fra kolikk til pedagogikk-sfo-skole-organiserte fritidsaktiviteter og plutslig står de der og tror at bomullsoppveksten kan vidreføres til trafikken og klatring i fjell(ref at de ville ha sikring av fjellheimen)eller rave rundt rusede og kledde som horer eller russ og kline med folk og så ikke forstå at det kan misoppfattes, spesiellt i andre land?Geir skrev:Er ikke en dritt som skal overlates til individet lengre - alt skal sikres & dobbelsikres med mer eller mindre tekniske sikkerhetsgrep. Resultatet blir at folk ikke tenker selv lengre men forventer at "ettellerannet" skal være på plass eller gjort av øvrigheten for å sikre dem
Nei nå er den nedsatt til 70 eller 60 pga veistandard..SuperMorten skrev: fartsgrensen er fortsatt 80.
Nettopp...mekkern skrev:Nei nå er den nedsatt til 70 eller 60 pga veistandard..SuperMorten skrev: fartsgrensen er fortsatt 80.
Tja, refleksvest bruker jeg ikke, men føler at jeg har gjort noe for å være synlig,Crinos skrev:Møtte en kar i går. Med fluoriserende gul hjelm, og sjokk orange jakke. Han lyste opp laaaaaaaaang vei.. den kombinasjonen der var virkelig effektiv... Men ekstremt lite fasjonabelt. Hehe.
Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk 2