Helt enig. Behøver slett ikke være noe negativt i det at den ikke havner i 1200 klassen. Men det jeg tror er at norske MC-kjørere på jakt etter såkalt adventure sykkel, heller skjeler til 1200 kubikkerne og fortrinnsvis de med kardang... Er blitt en tradisjon som har bitt seg fast for det her i landet, ser det ut til...jhn skrev: Ang. det AJ sier om "bare" 1000 ccm og ikke 1200, så ser ikke æ på det som bare negativt.
I så fall er jeg redd både Kawasaki Versys 1000 og Suzuki V-Strom 1000 kommer til kort.
Men for all, jeg håper jeg tar feil! Fordi jeg synes begge er fine sykler, selv om jeg kan styre begeistringen for Suzuki-nebbet...

Skal uansett bli spennende å lese de første testene når nye V-Strom er kjøreklar. Ikke minst sammenligningstester hvor konkurrenten Versys 1000 har gjort det overraskende bra i forhold til 1200 kubikkerne i eventyr/allroad klassen.