Yamaha Honda CBR 1100XX 1997, 59 187 km, kr 61 000,-
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... rough=true
Pris selv UTEN avgift er jo for høy, i mine øyne. Nok en veldig overpriset (yamaha-)Honda.RuneMC skrev:Hehe, og det ser ut som om fotoene i annonsen er tatt av bilder på en skjerm![]()
Ville nok sjekket denne ekstra nøye ved evt kjøp...
Med pris på 80K (inkl avgift) for en '97 modell virker den også noe overpriset (flere 2000/2001 modeller til den prisen)
Tja, det stemmer kanskje ... men samtidig kan man vel si at så lenge folk betaler det som forlanges, så er prisen riktig?gorbys skrev:Hondas svarttroster har vel vært overpriset lenge, og det ser ikkje ut som det kjem til å forandre.seg med det første....
Joa, litt sant det. Men har lita tru på at mange av disse går for prisforlangende, da man kan få flere år nyere,raskere sykler i samme sykkel-kategori for samme prisen. (hayabusa, zx12r, etc)jhn skrev:Tja, det stemmer kanskje ... men samtidig kan man vel si at så lenge folk betaler det som forlanges, så er prisen riktig?gorbys skrev:Hondas svarttroster har vel vært overpriset lenge, og det ser ikkje ut som det kjem til å forandre.seg med det første....
Men vi vet jo, blandt annet fra "verdens beste" tråden at mange motorsyklister er fanatiske tilhengere av div merker ... uavhengig av pris, kvalitet og tekniske nyvinninger. De vil ha "sin" sykkel uansett.biker7 skrev:Joa, litt sant det. Men har lita tru på at mange av disse går for prisforlangende, da man kan få flere år nyere,raskere sykler i samme sykkel-kategori for samme prisen. (hayabusa, zx12r, etc)jhn skrev:Tja, det stemmer kanskje ... men samtidig kan man vel si at så lenge folk betaler det som forlanges, så er prisen riktig?gorbys skrev:Hondas svarttroster har vel vært overpriset lenge, og det ser ikkje ut som det kjem til å forandre.seg med det første....
Zzr1200 kom vel samtidig med Busa'en? Og da ble det lite fokus på den. Jeg lurte lenge på en slik og men å ha lest noe sånt et sted. Skal vistnok være en mye bedre sykkel enn det man skulle tro i og med den er relativt ukjent.jhn skrev:Men vi vet jo, blandt annet fra "verdens beste" tråden at mange motorsyklister er fanatiske tilhengere av div merker ... uavhengig av pris, kvalitet og tekniske nyvinninger. De vil ha "sin" sykkel uansett.biker7 skrev:Joa, litt sant det. Men har lita tru på at mange av disse går for prisforlangende, da man kan få flere år nyere,raskere sykler i samme sykkel-kategori for samme prisen. (hayabusa, zx12r, etc)jhn skrev:Tja, det stemmer kanskje ... men samtidig kan man vel si at så lenge folk betaler det som forlanges, så er prisen riktig?gorbys skrev:Hondas svarttroster har vel vært overpriset lenge, og det ser ikkje ut som det kjem til å forandre.seg med det første....
En xx er jo nærmest blitt en kultsykkel eller klassiker i tilhengernes øyne, fortjent eller ikke, om jeg har oppfattet det riktig.
Men du har jo et poeng.
Du nevner zx12 ... hva med zzr 1200, er det ikke forholdsvis lite blest omkring den? Er ikke det en bra sykkel?
Hayabusa kom i 1999. ZZR1200 kom vel først i 2002 (-2005), som en etterfølger av zzr1100 som ble produsert til 2001. Men i 2000 kom også ZX12R (2000-2006), som var et litt sportsligere alternativ til zzr1100/1200. ZZR1200 er nok en noe undervurdert sports-tourer, men er nok ikke så mange av de på bruktmarkedet vil jeg tro.JohnnyTh skrev:
Zzr1200 kom vel samtidig med Busa'en? Og da ble det lite fokus på den. Jeg lurte lenge på en slik og men å ha lest noe sånt et sted. Skal vistnok være en mye bedre sykkel enn det man skulle tro i og med den er relativt ukjent.
Ser griseartig ut. Glad jeg har R1150GS er jo bare å finne ei maken løype i skauen herSnikendeugle skrev:Denne poppet opp i e-postvarslingen min:
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... rough=true" onclick="window.open(this.href);return false;
SVINBILLIG (nesten samme pris som 2013 modell uregistrert)... Hadde jeg hatt de pengene nå...
Ser ut som tidenes morsomste sykkel å herje med i skogen med
[video]https://www.youtube.com/watch?v=n2eUucG4gwU[/video]
DETTE ER EN MELLOMTUNG SYKKEL KAN KJØRES FRA 18 ÅR,husk den kan også rigges til roadracing for juniorer da er det en vinnersykkel til lav pris uten noen problemer teknisk som aprilia 2takt jeg vet alt om det super startsykkel for junior til rett pris og er en vinnersykkel sykkelen trenger litt servise som nytt kjede og drev + bremseskiver den er ikke strøken i lakk heller men er billig og meget driftsikker den er helt ferdig prutet svarer ikke på sms billigere får du ikke tak i slik sykkel garantert ett kupp
gorbys skrev:Fy F***N som eg hatar folk som ikkje har lært seg å bruke punktum. Er det mulig....