Nå må vi klare å skille litt her... F.eks bor ikke jeg i noe campingvogn, men heller en fin leilighet på Nydalen... Det å velge en japsebil fremfor en tysk bil definerer ikke nødvendigvis en person...simpson skrev:Jammen godt vi er forskjellige. Jeg deler ikke den oppfatningen, vil ikke bo campingvogn istedenfor hus selv om det er tak over huet, mye billigere, plastikkføelse over alt, har kokemulighet og kjøleskap......superduper skrev:Mulig det bare er jeg som er teit, men har aldri forstått dette med støy, kjørekomfort etc.....![]()
Skjønner overhodet ikke hvordan folk kan betale mer penger for en Mercedes/Audi/Bmw fremfor en Toyota. Du kommer frem like fort... Du har et tak over hodet... Du har varmeapparat... Hva annet er nødvendig??? I mine øyne er hvertfall driftsikkerhet et MYE MER positivt enn å ha en bil som "ikke føles ut som plastikk"......
JEG mener at jeg har mye mer glede av å nyte komfort fremfor å spare penger for å kjøre japsebil.
Verdt hver krone.

Og har nada i mot det å bruke penger! MEN... Akkurat bil synes jeg blir for dumt.. De aller fleste bruker maks 1 time i bilen hver dag... Hva er så vitsen med å bruke vanvittige summer på akkurat den ene timen hver dag? Jeg har, og har alltid hatt 0 interesse for bil... Og fra et nøytralt ståpunkt når det gjelder bil og kjøreglede etter f.eks å ha prøvd far sin RAV4 og en kamerat sin X3 må jeg virkelig innrømme at jeg ikke skjønner hvorfor folk betaler ekstra for et BMW merke.. Jeg for min del bruker heller pengene på blant annet reising, motorsykkel og bolig.. Bil er ikke noe annet for meg enn et transportmiddel og da er det jo bare logisk at jeg ikke bruker noe særlig med penger på det...
Men for all del... Jeg skjønner at folk er forskjellige, og forventer ikke at alle har den samme tankegangen som meg.