Du får faktisk gult kort for å ikke dokumentere dette med bilder

Virkelig en flott sykkel, gratulerer så mye.MH434 skrev:Her er et par bilder av den nye bike'n min :-)
Har ikke fått Mechatronic demperen enda, men ellers er den klar!
Lyden er herlig... men trur jeg skal skaffe noen ørepropper
Den avataren må jo være midt i blinken.Desmo skrev:Se her ja, det ble blogg av det. Bra! Har lyst til å komme med et forslag til avatar til deg, hvis du ikke tar det ille opp.
Hehe.. Ja, har en liten interesse for fly ogDesmo skrev:Se her ja, det ble blogg av det. Bra! Har lyst til å komme med et forslag til avatar til deg, hvis du ikke tar det ille opp.
Takk takk, jeg er strålende fornøyd med sykkelentor2502 skrev:Den avataren må jo være midt i blinken.Desmo skrev:Se her ja, det ble blogg av det. Bra! Har lyst til å komme med et forslag til avatar til deg, hvis du ikke tar det ille opp.
Desto mer jeg ser bildene av sykkelen din blir jeg misunnelig ..... Heldig er du det er sikkert.
MEN jeg gjorde et valg i 2010 og gikk fra Racing til litt mer oppreist sittestilling.
Et lite råd på veien er ofte greit å få...... "Kjør med innsida av hode..... Marginene er små"
Fra en som har lært the hard way .![]()
Selv idag i en alder av 47....... Gir fart et spesielt kick men har lært å begrense meg, heldigvis.
Dagens sitat:
I ASKED GOD FOR A BIKE, BUT I KNOW GOD DOSENT WORK THAT WAY...
SO I STOLE A BIKE AND ASKED FOR FORGIVENESS.
-al pacino-
Den avataren må jo være midt i blinken.
Desto mer jeg ser bildene av sykkelen din blir jeg misunnelig ..... Heldig er du det er sikkert.
MEN jeg gjorde et valg i 2010 og gikk fra Racing til litt mer oppreist sittestilling.
Et lite råd på veien er ofte greit å få...... "Kjør med innsida av hode..... Marginene er små"
Fra en som har lært the hard way .![]()
Selv idag i en alder av 47....... Gir fart et spesielt kick men har lært å begrense meg, heldigvis.
Dagens sitat:
I ASKED GOD FOR A BIKE, BUT I KNOW GOD DOSENT WORK THAT WAY...
SO I STOLE A BIKE AND ASKED FOR FORGIVENESS.
-al pacino-
Det du skriver høres kjempefornuftig ut, enkelte ganger hadde jeg ønsket at flere hadde hatt din tankegang med at fort-kjøring hører hjemme på bane og ikke i trafikken , desverre har jeg opplevd mer enn en gang å bli forbikjørt i relativ høøøy hastighet, selv er jeg ikke akkurat noen direkte sinke i trafikkken ligger som regel på fartsgrensa, ja kanskje litt over er nok mere sannheten.Takk takk, jeg er strålende fornøyd med sykkelen![]()
Veit det er fort gjort å miste hue på sånn redskap! Men føler at jeg klarer å beherske meg.
På offroad, det som jeg stort sett har kjørt, så merker jeg at jeg har blitt mer pysete og forsiktig med åra, far har jeg blitt au![]()
![]()
Skal jeg kjøre fort, så blir det på bane...