jonnykr skrev:
Men HVOR er din dokumentasjon på at Biltemas olje siden det er det vi diskuterer, har dårlig kvalitet? Alle er jo enig i det du skriver HVIS og NÅR det er tilfelle, men her VET ingen om det ER tilfelle og bare sitter å synser, mener og tror.
Hva vet f.eks. du om Biltemaoljen som det ikke er mulig å finne noe om på nettet?
Ingenting!
Absolutt ingenting vet jeg om Biltemaolje! Bortsett fra at den visstnok er så billig... og at det visstnok ikke er noen andre heller som vet noe særlig om den bortsett fra spesifikasjonene som står utenpå flaska.
Det er nettopp det jeg synes blir så ille. Hvordan kan så mange skryte av et produkt som bare er billig? Som ingen en gang vet hvem som har produsert! Men den selges av Biltema og da må den da være kjempebra...?
Det er ingen som vet noe om fiskepinnene i frysedisken heller...bortsett fra at det er billig og at de inneholder alle E-additivene som er lov å tilsette...
Jeg har prøvd å finne ut litt om denne oljen nå i kveld, uten å bli stort klokere av det. Aldri i verden om jeg hadde kjøpt denne oljen når ikke engang salgsleddet selv vil ut med hvem som har produsert den! Bare for å spare noen få hundrelapper....?