Carpa skrev:Da er bæra plukka og kaka i ovnen![]()
håper jeg ellers har alt jeg trenger av deler og verktøy og slikt...
Blandemaskin, betong, sand og litt pukk, herder, avkutta oljefat..... noe mer

Carpa skrev:Da er bæra plukka og kaka i ovnen![]()
Skal vi se, blandemaskin trengs ikke, vi bruker store bøtter. Sand finnes i sandkassa på lekeplassen, grus i stedet for pukk går vel bra, betong kan jeg stjele av nabo'n, håper han har herder også, så det går litt fort. Funker det med badekar i stedet for oljefat troDuville skrev:Carpa skrev:Da er bæra plukka og kaka i ovnen![]()
Si at du skal bruke det på naboens hjelpere så blander de sjølCarpa skrev:Skal vi se, blandemaskin trengs ikke, vi bruker store bøtter. Sand finnes i sandkassa på lekeplassen, grus i stedet for pukk går vel bra, betong kan jeg stjele av nabo'n, håper han har herder også, så det går litt fort. Funker det med badekar i stedet for oljefat troDuville skrev:Carpa skrev:Da er bæra plukka og kaka i ovnen![]()
LurtDuville skrev:Si at du skal bruke det på naboens hjelpere så blander de sjølCarpa skrev:Skal vi se, blandemaskin trengs ikke, vi bruker store bøtter. Sand finnes i sandkassa på lekeplassen, grus i stedet for pukk går vel bra, betong kan jeg stjele av nabo'n, håper han har herder også, så det går litt fort. Funker det med badekar i stedet for oljefat troDuville skrev:Carpa skrev:Da er bæra plukka og kaka i ovnen![]()
Blandemaskin, betong, sand og litt pukk, herder, avkutta oljefat..... noe mer![]()
![]()
![]()
Rottenikken skrev:....lurt?
Jepp, betongindustrien lever i beste velgående...Rottenikken skrev:Slemmestad, hehe, da må du jo være betongarbeider, altså mafioso