God turCarpa skrev:Solen skinner og jeg er snart på vei til mitt første treff :-)
Carpas Crap a talk

God turCarpa skrev:Solen skinner og jeg er snart på vei til mitt første treff :-)
Carpas Crap a talk
Går bare i Cola, ser det ut som...Rottenikken skrev:Ser bra ut men ikke drekk for mye da
en bongCarpa skrev:Dere vet ikke hva som skjuler seg bak banneret
Carpas Crap a talk
guzziman skrev:en bongCarpa skrev:Dere vet ikke hva som skjuler seg bak banneret
Carpas Crap a talk
takk det samme.var virkelig en flott tur.og mange herlige mennesker.og helt utrolig god mat og litt drikkeCarpa skrev:guzziman skrev:en bongCarpa skrev:Dere vet ikke hva som skjuler seg bak banneret
Carpas Crap a talk
Eller 3![]()
Takk for super tur og trimming av lattermuskler. Artig fyr du
Ja du må tilbake, du har nemlig et oppdrag du skal fullføreguzziman skrev:takk det samme.var virkelig en flott tur.og mange herlige mennesker.og helt utrolig god mat og litt drikkeCarpa skrev:guzziman skrev:en bongCarpa skrev:Dere vet ikke hva som skjuler seg bak banneret
Carpas Crap a talk
Eller 3![]()
Takk for super tur og trimming av lattermuskler. Artig fyr duvil gjerne tilbake dit neste år
i nowCarpa skrev:Ja du må tilbake, du har nemlig et oppdrag du skal fullføreguzziman skrev:takk det samme.var virkelig en flott tur.og mange herlige mennesker.og helt utrolig god mat og litt drikkeCarpa skrev:guzziman skrev:en bongCarpa skrev:Dere vet ikke hva som skjuler seg bak banneret
Carpas Crap a talk
Eller 3![]()
Takk for super tur og trimming av lattermuskler. Artig fyr duvil gjerne tilbake dit neste år
Nå ble jeg litt nysgjerrig, gitt...guzziman skrev:i nowCarpa skrev:Ja du må tilbake, du har nemlig et oppdrag du skal fullføre
jeg ble faktisk nyfiken Selv aj .kan hende det ble for mange bonger ....AJ skrev:Nå ble jeg litt nysgjerrig, gitt...guzziman skrev:i nowCarpa skrev:Ja du må tilbake, du har nemlig et oppdrag du skal fullføre![]()
![]()
![]()
Må gjerne opplyse oss andre om oppdraget som venter...
Blir spennende å møte opp neste år, da... å se hva oppdraget går ut påguzziman skrev:jeg ble faktisk nyfiken Selv aj .kan hende det ble for mange bonger ....AJ skrev:Nå ble jeg litt nysgjerrig, gitt...guzziman skrev:i nowCarpa skrev:Ja du må tilbake, du har nemlig et oppdrag du skal fullføre![]()
![]()
![]()
Må gjerne opplyse oss andre om oppdraget som venter...
AJ skrev:Blir spennende å møte opp neste år, da... å se hva oppdraget går ut påguzziman skrev:jeg ble faktisk nyfiken Selv aj .kan hende det ble for mange bonger ....AJ skrev:Nå ble jeg litt nysgjerrig, gitt...guzziman skrev:i nowCarpa skrev:Ja du må tilbake, du har nemlig et oppdrag du skal fullføre![]()
![]()
![]()
Må gjerne opplyse oss andre om oppdraget som venter...![]()
Lurer på hva oppdragsgiveren Carpa har i tankene...![]()
![]()
Ja, minst! (Vi tok med 5 bokser hjem som vi kjøpte søndag morgen, siden kupongen ikke kan brukes senere år).guzziman skrev:er det vanlig at man kjøper en hel bong på slike mc treff
var det jeg trodde også. kunevike skrev:Ja, minst! (Vi tok med 5 bokser hjem som vi kjøpte søndag morgen, siden kupongen ikke kan brukes senere år).guzziman skrev:er det vanlig at man kjøper en hel bong på slike mc treff
Det vil jeg tro blir en fornøyelig opplevelseCarpa skrev:Det kan jeg opplyse om ja. Han skal synge karaoke![]()
Carpas Crap a talk
eh.jeg var godt i ganCarpa skrev:Det kan jeg opplyse om ja. Han skal synge karaoke![]()
.
Carpas Crap a talk