Bra jobba !
Hehe, takk. Egentlig så er jeg ganske snillRelax skrev:" snille piker kommer til himmelen , tøffe jenter kommer så langt de vil"
Bra jobba !
Jada, livet er for kort til å venteMoby skrev:Dæven, her går det fort i svinga. Lykke til på intervju Carpa
Carpa skrev:Takk, takk igjen.
I dag har jeg vært på jobben og levert inn utstyr og sagt takk for meg. Nå skal jeg nyte påskeferien og når den er ferdig så blir det en vår fylt med studier og mc. Endelig kan jeg glede meg over våren som er i anmarsj, bare veier som titter frem under isen og ikke minst tid og mulighet til å ta mc lappen![]()
Nei jeg måtte legge det litt på is så det ble ikke noe av. Men det aner meg at jeg kommer til å prøve å få til noe nå rett over påskeEasyRider skrev:Carpa skrev:Takk, takk igjen.
I dag har jeg vært på jobben og levert inn utstyr og sagt takk for meg. Nå skal jeg nyte påskeferien og når den er ferdig så blir det en vår fylt med studier og mc. Endelig kan jeg glede meg over våren som er i anmarsj, bare veier som titter frem under isen og ikke minst tid og mulighet til å ta mc lappen![]()
Åssen går det med lappen foresten?
Ser du nevnte noe om kjøring i et parkeringshus, ble det noe av? eller har det ikke startet opp enda?
Er bare å stå på nå i hverfall, bare håpe du får oppkjøringsdato raskt. og bestillt time.![]()
I mai måned er jo haug av vårslipptreff. Er man litt på hugget så er det vel mulig å få lappen til det.
Du var tidlig ute mån si - bare halvtimen inn i 1. AprilCarpa skrev:Shitt, shitt shitt, er det virkelig mulig!
Nå har jeg akkurat fått beskjed om at det har brent i garasjen kawa'en står parkert i. Tilstanden til sykkelen er uviss akkurat nå![]()