Snakka med forhandler istad, og sykkelen er ikke klar føre på rundt Torsdag, neste uke
Altå 6dager ifra idag

lasse_hansen skrev:Et lite spørsmål som dukket opp i hodet mitt nå.. Når man kjøper helt ny sykkel, og forhandler sa at alt av klargjøring og slikt er ink i prisen. Er det sånn at jeg må betale registreringsavgift? Årsavgift eller lignende? Noen som har kjøpt ny sykkel som vet?
Jepp. Det heter vist ikke reg avgift heller. Det heter engangs avgift da det ikke er reg avgift på nye produkter. Dvs, hvis vi sier at en sykkel koster 150000.-lasse_hansen skrev:ok, så det er kun årsavgifta jeg kan regne på å få på den nye sykkelen om 1mnd tid da?
lasse_hansen skrev:oki, jeg spurte han om det ble noe ekstra og betale for meg, reg avgift og lignende. Men da sa han at alt av klarkjøring og engangsavgift er ink![]()
Så jeg får no bare sitte her å vente på å få sykkelen ut i neste uke.. Så får vi se hvilke regninger som dumper ned i postkassa etterhvert![]()
Det gps feste jeg bestilte igår kveld, det ble sendt idag også fikk jeg beskjed om
lasse_hansen skrev:hmm, det kan jeg faktisk prøve på.. Nå synes jeg forhandleren som jeg kjøpte sykkelen hos har vært MEGET behjelpelig, både føre jeg kjøpte sykkelen, faktisk også når jeg hadde tdmèn også. Så føler nesten at jeg er litt slem og jeg gjør slik. Men det skader jo ikke å bare nevne det kanskje. At han ikke nevnte den..![]()